КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 





Школа молодого методиста ЗДО. Вебінар – круглий стіл «Вивчення та аналіз стану освітнього процесу. ECERS – європейська рамка оцінювання якості дошкільної освіти»

29 жовт. 2021
29 жовтня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено вебінар – круглий стіл «Вивчення та аналіз стану освітнього процесу. ECERS – європейська рамка оцінювання якості дошкільної освіти» в рамках роботи Школи молодого методиста ЗДО.

29 жовтня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено вебінар – круглий стіл «Вивчення та аналіз стану освітнього процесу. ECERS – європейська рамка оцінювання якості дошкільної освіти» в рамках роботи Школи молодого методиста ЗДО. Участь у роботі Школи приймають 36 вихователів-методистів ЗДО.

Захід проводила  завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В.

Захід організовано та проведено з метою надання науково-методичної допомоги працівникам ЗДО у підвищенні якості та переорієнтації на розбудову довіри суспільства до системи та закладів освіти,  визначення нових вимог до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.

У ході роботи підвищено обізнаність керівників ЗДО  про міжнародну практику в сфері якості дошкільної освіти, з метою впровадження в їх діяльність сучасних інструментів для успішної організації  освітнього процесу; розкриті можливості використання методики ECERS-3 для ефективної організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти. Розкрито структуру, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедуру дослідження за цією методикою.

За результатами роботи учасники систематизували знання про критерії якості дошкільної освіти, структуру та зміст шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірність і валідність шкали; процедуру дослідження за методикою ECERS-3. Також спікеркою докладно розкрито зміст процесу оцінювання якості освітнього процесу дитячого садка та основні його принципи, надані практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. 

Наприкінці вебінару педагогічним колективам було запропоновано самостійне опрацювання методики з метою визначення сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків в освітньому процесі свого закладу дошкільної освіти.