КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Школа молодого методиста ЗДО. Вебінар – круглий стіл «Вивчення та аналіз стану освітнього процесу. ECERS – європейська рамка оцінювання якості дошкільної освіти»

29 жовт. 2021
29 жовтня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено вебінар – круглий стіл «Вивчення та аналіз стану освітнього процесу. ECERS – європейська рамка оцінювання якості дошкільної освіти» в рамках роботи Школи молодого методиста ЗДО.

29 жовтня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено вебінар – круглий стіл «Вивчення та аналіз стану освітнього процесу. ECERS – європейська рамка оцінювання якості дошкільної освіти» в рамках роботи Школи молодого методиста ЗДО. Участь у роботі Школи приймають 36 вихователів-методистів ЗДО.

Захід проводила  завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В.

Захід організовано та проведено з метою надання науково-методичної допомоги працівникам ЗДО у підвищенні якості та переорієнтації на розбудову довіри суспільства до системи та закладів освіти,  визначення нових вимог до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.

У ході роботи підвищено обізнаність керівників ЗДО  про міжнародну практику в сфері якості дошкільної освіти, з метою впровадження в їх діяльність сучасних інструментів для успішної організації  освітнього процесу; розкриті можливості використання методики ECERS-3 для ефективної організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти. Розкрито структуру, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедуру дослідження за цією методикою.

За результатами роботи учасники систематизували знання про критерії якості дошкільної освіти, структуру та зміст шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірність і валідність шкали; процедуру дослідження за методикою ECERS-3. Також спікеркою докладно розкрито зміст процесу оцінювання якості освітнього процесу дитячого садка та основні його принципи, надані практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. 

Наприкінці вебінару педагогічним колективам було запропоновано самостійне опрацювання методики з метою визначення сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків в освітньому процесі свого закладу дошкільної освіти.





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини