КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





30.04.2021

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ

«НОВЕ ПОКОЛІННЯ ВЧИТЕЛІВ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ВИКЛИКИ І ДОСЯГНЕННЯ»

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

30 квітня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Нове покоління вчителів для української школи: виклики і досягнення».

Метою конференції стало об'єднання зусиль учених та практиків різних регіонів України щодо осмислення досвіду, викликів, ідей і рішень з підготовки майбутніх вчителів в умовах впровадження освітньої реформи.
Організаторами конференції стали ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» та педагогічні фахові коледжі області.
З вітальним словом до учасників конференції звернулась Л. Задорожна, ректор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат філософських наук, котра закцентувала увагу на важливості організації Всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової школи в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти», зазначивши  основні шляхи реалізації регіональної політики щодо підготовки нового покоління учителів для Нової української школи.
В. Ягоднікова, проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», доктор педагогічних наук, професор, розкрила педагогічні стратегії професійного зростання педагогів.
Р. Костенко, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», доктор педагогічних наук, професор, розглянув управлінську компетентність як складову професійної компетентності педагога.
В. Гончарук, завідувач навчально-методичного кабінету КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж»  презентувала досвід роботи закладу з напряму «Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості у Комунальному закладі «Балтський педагогічний фаховий коледж».
В. Герасименко, директор КЗ «Білгород-Дністровський педагогічний фаховий коледж» та І. Герасимова, методист КЗ «Білгород-Дністровський педагогічний фаховий коледж» представили досвід роботи з напряму «Рівень сформованості професійних компетентностей випускників коледжу та готовність їх до здійснення освітнього процесу в умовах реформування освітньої галузі: досвід впровадження експерименту».
О. Бєляк, директор КЗ «Одеський педагогічний фаховий коледж», кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомила з досвідом роботи закладу у напрямі «Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах закладу фахової передвищої освіти на етапі реформування освітньої галузі».
 Секційні засідання організовано за 4 напрямами:
Секція 1. «Професійне становлення вчителя Нової української школи» (модератор Т.Гарачук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат педагогічних наук).
Секція 2. «Підготовка вчителя Нової української школи: виклики модернізації педагогічної освіти» (модератор Бєлоусова Р.В., завідувач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат психологічних наук).
 Секція 3. «Теоретико-методичні засади трансформації змісту та технологій педагогічної освіти» (модератор Кузнєцова Н.В., доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат педагогічних наук, доцент).
Секція 4. «Навчально-методичне забезпечення підготовки вчителів в умовах реформування освітньої галузі: досвід впровадження експерименту» (модератор Кузнєцова О.В., завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат психологічних наук, доцент).
Учасниками конференції стали керівники, науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів вищої, післядипломної та фахової передвищої педагогічної освіти, фахівці центрів професійного розвитку педагогічних працівників, студенти, вчителі, аспіранти, докторанти з 15 областей України (Одеська, Донецька, Волинська, Хмельницька, Миколаївська, Черкаська, Кіровоградська, Львівська, Сумська, Чернігівська, Дніпропетровська, Київська, Тернопільська, Харківська) та  м. Києва. Активну участь у роботі конференції прийняли здобувачі освіти (магістранти та аспіранти) Одеської академії неперервної освіти.

 

 За результатами конференції підготовлено електронний збірник матеріалів.

 

 


Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини