|
30.03.2021ОБЛАСНА КОНФЕРЕНЦІЯ«ТРАЄКТОРІЇ ЗРОСТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»Відповідно до плану роботи кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 30 березня працівниками науково-методичної лабораторії початкової освіти організовано та проведено в онлайн-режимі обласну конференцію «Траєкторії зростання професійної спільноти Нової української школи». Упровадження Нової української школи стало не тільки процесом оновлення змісту освіти, підходів, методів, форм роботи вчителя з дітьми, а й рухом згуртування професійної педагогічної спільноти. Сьогодні це широке об’єднання професіоналів-однодумців, які своєю щоденною працею творять майбутнє української школи та України як незалежної сучасної європейської держави. Участь в конференції взяли педагоги-тренери, які готували вчителів початкових класів до роботи за новим Державним стандартом початкової загальної освіти, педагоги-супервізори, освітні експерти. Всі присутні, понад 60 осіб, стали учасниками пленарного засідання, «ділового ланчу», фоторепортажу та фотосесії. Настав час рефлексії набутого досвіду, обговорення перспектив розвитку професійної спільноти Нової української школи, пошуку шляхів зміцнення лідерства й активізації у професійному вчительському середовищі. Під час пленарного засідання до учасників зі словами привітання та вдячності звернулася ректор академії, кандидат філософських наук, регіональний тренер НУШ Л.К. Задорожна. З доповіддю «Професійний розвиток педагогів: виклики та можливості НУШ» виступила заступник директора Інституту післядипломної освіти, Київський університет імені Бориса Грінченка, експертка з професійного розвитку вчителів Команди підтримки реформ при Міністерстві освіти і науки України Івашньова С.В.. Змістовними та цікавими були доповіді Гончарової О.К - «Становлення і професійний розвиток тренера через співпрацю у тренерській команді», Гуркіної Т. М – «Професійне та особистісне зростання вчителя початкової школи в умовах НУШ», Щур В.А. – «Досвід навчання педагогів: творчість, майстерність, переорієнтація», Гриньової М. В. «НУШ: випробування свободою – нові (не)можливості для вчителя», Савенчук Л. М.- «Актуалізація мотивації саморозвитку професійної компетентності педагога у процесі сертифікації». Родзинкою конференції стали фоторепортаж «Поступ Нової української школи: особисті спогади», діловий ланч «Конкурентноспроможність педагога: виклики освітніх змін» та метафорична фотосесія «Мій професійний образ». Учасники конференції відзначили важливість і актуальність проведеного заходу, необхідність підтримки професійних зв’язків між педагогами-тренерами і продовження руху зростання професійної спільноти Нової української школи. У обговоренні був зроблений акцент на постійному підвищенні власного професійного рівня педагогів-тренерів, педагогів-супервізорів, найбільшу зацікавленість викликали історії тих педагогів, хто продовжив навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти в Одеській академії неперервної освіти. Педагоги-тренериНової української школи також приділили увагу і питанню визначення пріоритетів у підготовці сучасних вчителів і управлінців в сфері освіти, затребуваності школою педагогічних кадрів нової якості, що має бути ураховано під час розробки відповідних ОПП зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |