|
«ШКОЛА МОЛОДОГО МЕТОДИСТА» ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ28 квіт. 2023
28 квітня 2023 року продовжено роботу Школи молодого методиста ЗДО, за програмою відбувся онлайн-вебінар, де розглянуте питання про складання та ведення картотек в ЗДО, методичний конструктор в освітньому процесі.
28 квітня 2023 року продовжено роботу Школи молодого методиста ЗДО, за програмою відбувся онлайн-вебінар, де розглянуте питання про складання та ведення картотек в ЗДО, методичний конструктор в освітньому процесі. Метою навчання стало питання удосконаленню та оновленню знань і вмінь із теоретико-методологічних, контрольно-аналітичних та інших аспектів професійної діяльності новопризначених вихователів-методистів ЗДО та допомоги вихователю-методисту під час організації освітнього процесу. Захід проводила завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В. Методисти мали змогу поглибити свої знання про складання та ведення картотек як виду ділової документації. Розширили розумінні поняття «методичний конструктор» як інструменту планування освітнього процесу, який надає можливість з окремих дидактичних елементів самостійно конструювати загальну картину проживання дня згідно свого особистого бачення, розуміння кожної з навчальних тем, з урахуванням особистих переваг, можливостей дітей реальної групи, наявних ресурсів. Дізналися як визначати смислову координату для висвітлення життєвого простору та життєвого часу дітей при застосуванні принципу блоково-тематичного планування. Значимою ознакою планування та організації освітнього процесу в ЗДО є свобода вибору власної стратегії руху до якості освіти та врахування принципу інтеграції при плануванні роботи з дітьми.
Новини21 бер. 2024 Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» 6 бер. 2024 Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі 27 лют. 2024 Практичний інтенсив "Робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей" Всі новини |