КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





«ШКОЛА МОЛОДОГО МЕТОДИСТА» ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

28 квіт. 2023
28 квітня 2023 року продовжено роботу Школи молодого методиста ЗДО, за програмою відбувся онлайн-вебінар, де розглянуте питання про складання та ведення картотек в ЗДО, методичний конструктор в освітньому процесі.

28 квітня 2023 року продовжено роботу Школи молодого методиста ЗДО, за програмою відбувся онлайн-вебінар, де розглянуте питання про складання та ведення картотек в ЗДО, методичний конструктор в освітньому процесі.           Метою навчання стало питання удосконаленню та оновленню знань і вмінь із теоретико-методологічних, контрольно-аналітичних та інших аспектів професійної діяльності новопризначених вихователів-методистів  ЗДО та допомоги вихователю-методисту під час організації освітнього процесу.
Захід проводила завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В. Методисти мали змогу поглибити свої знання про складання та ведення картотек як виду ділової документації. Розширили розумінні поняття «методичний конструктор» як інструменту планування освітнього процесу, який надає можливість з окремих дидактичних елементів самостійно конструювати загальну картину проживання дня згідно свого особистого бачення, розуміння кожної з навчальних тем, з урахуванням особистих переваг, можливостей дітей реальної групи, наявних ресурсів. Дізналися як визначати смислову координату для висвітлення життєвого простору та життєвого часу дітей при застосуванні принципу блоково-тематичного планування. Значимою  ознакою планування та організації освітнього процесу в ЗДО є свобода вибору власної стратегії  руху до якості освіти та врахування  принципу інтеграції при плануванні роботи з дітьми. 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини