|
Майстер-клас “Технології та прийоми розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників”4 черв. 2021
04 червня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено майстер-клас “Технології та прийоми розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників”.
04 червня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено майстер-клас “Технології та прийоми розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників”. У роботі прийняло участь 68 педагогів закладів дошкільної освіти. Гаєвець Я.С., к.п.н., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти, ознайомила присутніх з темою «Методика формування математичних уявлень: лічби предметів та поняття про число». Під час майстер-класу учасники мали змогу більше детально ознайомитися з оновленим Базовим компонентом дошкільної освіти, а саме освітнім напрямком «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», та актуалізувати для себе варіанти опрацювання з дошкільниками лічби предметів та поняття про число. Скрипник В.В., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти, у ході роботи розкрито питання практичного аспекту використання педагогічних технологій для логіко-математичного розвитку дошкільників. Увагу педагогів було звернено на різноманіття педагогічних технологій, які можна застосовувати саме для логіко-математичного розвитку дитини; необхідність практичної самостійної діяльності дитини для розуміння та осмислення певних дій; роль казки в логіко-математичного розвитку дитини. Ознайомила з прийомами створення розвивального середовища на основі народних казок та показала міжпредметну інтеграцію в даному середовищі. Надала методичні рекомендації при формуванні базових уявлень про числа і цифри дітей дошкільного віку на основі математичної казки «Пригоди непосидючих одиничок». Про основні шляхи впровадження STREAM – освіти в закладах дошкільної освіти учасників ознайомив Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти. Було практично продемонстровано, як під час занять із застосуванням цієї технології у дітей формується критичне, продуктивне мислення, демонструється краса інженерних рішень, використовуються набуті знання на практиці, застосовуючи компетентнісний підхід. Учасники відмітили продуктивність та інформаційність заходу.
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |