КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





КРУГЛИЙ СТІЛ «ECERS: РЕАЛІЗАЦІЯ ЄДНОСТІ ПІДХОДІВ У ОЦІНЮВАННІ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ» (ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ)

10 лют. 2021
10 лютого 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено круглий стіл «ECERS-3: реалізація єдності підходів у оцінюванні якості освітнього процесу в дошкільній та початковій освіті».

Захід проводила  завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В. У роботі круглого столу прийняли участь 175 керівників  закладів дошкільної освіти.
Захід організовано та проведено з метою надання науково-методичної допомоги працівникам ЗДО у підвищенні якості та переорієнтації на розбудову довіри суспільства до системи та закладів освіти,  визначення нових вимог до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.
У ході роботи підвищено обізнаність керівників ЗДО  про міжнародну практику в сфері якості дошкільної освіти, з метою впровадження в їх діяльність сучасних інструментів для успішної організації  освітнього процесу;   розкриті можливості використання методики ECERS-3 для ефективної організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти. Розкрито структуру, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедуру дослідження за цією методикою.
За результатами роботи учасники систематизували знання про критерії якості дошкільної освіти, структуру та зміст шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірність і валідність шкали; процедуру дослідження за методикою ECERS-3. Також спікери докладно розповіли про процес оцінювання якості освітнього процесу дитячого садка та основні його принципи.
Кравець Н.Ю., завідувач  науково-методичної лабораторії початкової  освіти надала практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти з врахуванням вимог наступності та відповідності до Концепції «Нова українська школа». 
Наприкінці вебінару педагогічним колективам було запропоновано самостійне опрацювання методики з метою визначення сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків в освітньому процесі свого закладу дошкільної освіти. Учасники круглого столу відзначили необхідність впровадження освітніх компонентів в ОПП з підготовки менеджерів для системи освіти, спеціально присвячених питанню забезпечення якості освіти і сучасних підходів до її вимірювання.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Новини


19 черв. 2025
Літня школа "НУШ 2025/2026: маршрути змін"
З 17 по 19 червня для вчителів початкової школи, які в 2025/2026 навчальному році будуть працювати в 1 класі, працювала літня школа «НУШ 2025/2026: маршрути змін»

16 трав. 2025
Педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
Освітня студія «Початкова школа» Тема для обговорення: Нейропсихологічні ігри як основа для розвитку молодших школярів Модератор: Кравець Н. Ю., завідувач науково-методичної лабораторії початкової освіти кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

9 трав. 2025
Дискусійний простір «Нова українська школа: свобода і можливості вчителя та учня»
09 травня 2025 року, на майданчику для дискусійного простору, відбулася травнева зустріч вчителів початкової школи з Корнієнко Мариною Михайлівною, вчителем інформатики вищої кваліфікаційної категорії, учителем методистом, Заслуженим вчителем України, Відмінником освіти України та авторкою численних підручників і посібників з інформатики.

Всі новини