КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





КРУГЛИЙ СТІЛ «ECERS: РЕАЛІЗАЦІЯ ЄДНОСТІ ПІДХОДІВ У ОЦІНЮВАННІ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ» (ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ)

10 лют. 2021
10 лютого 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено круглий стіл «ECERS-3: реалізація єдності підходів у оцінюванні якості освітнього процесу в дошкільній та початковій освіті».

Захід проводила  завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В. У роботі круглого столу прийняли участь 175 керівників  закладів дошкільної освіти.
Захід організовано та проведено з метою надання науково-методичної допомоги працівникам ЗДО у підвищенні якості та переорієнтації на розбудову довіри суспільства до системи та закладів освіти,  визначення нових вимог до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.
У ході роботи підвищено обізнаність керівників ЗДО  про міжнародну практику в сфері якості дошкільної освіти, з метою впровадження в їх діяльність сучасних інструментів для успішної організації  освітнього процесу;   розкриті можливості використання методики ECERS-3 для ефективної організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти. Розкрито структуру, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедуру дослідження за цією методикою.
За результатами роботи учасники систематизували знання про критерії якості дошкільної освіти, структуру та зміст шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірність і валідність шкали; процедуру дослідження за методикою ECERS-3. Також спікери докладно розповіли про процес оцінювання якості освітнього процесу дитячого садка та основні його принципи.
Кравець Н.Ю., завідувач  науково-методичної лабораторії початкової  освіти надала практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти з врахуванням вимог наступності та відповідності до Концепції «Нова українська школа». 
Наприкінці вебінару педагогічним колективам було запропоновано самостійне опрацювання методики з метою визначення сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків в освітньому процесі свого закладу дошкільної освіти. Учасники круглого столу відзначили необхідність впровадження освітніх компонентів в ОПП з підготовки менеджерів для системи освіти, спеціально присвячених питанню забезпечення якості освіти і сучасних підходів до її вимірювання.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Новини


24 жовт. 2024
Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи
24 жовтня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» для вчителів початкової школи. Спікер заходу Михайлова Л.М., методист НМЛ початкової освіти кафедри дошкільної і початкової освіти розкрила тему «Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи».

11 жовт. 2024
Майстерність як вимір професійної зрілості педагога
11 жовтня відбулась чергова сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

28 вер. 2024
Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool
27 вересня 2024 року під час роботи VІ Всеукраїнського педагогічного онлайн-марафону з міжнародною участю «Світ дошкілля» відбулася презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA".

Всі новини