|
НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ І ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПРОГРАМОЮ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВІД ІДЕЇ ДО ПРАКТИКИ»3 лют. 2021
![]() В умовах переходу початкової школи від внутрішньопредметної до міжпредметної інтеграції важливе місце відводиться інтегрованому (тематичному) навчанню, яке дає змогу вчителю та учням «виходити» за межі окремого навчального предмета та сприяє формуванню у дітей цілісної картини світу. Оцінювання навчальних досягнень учнів є невід’ємною складовою освітнього процесу. Формувальне оцінювання є ефективним способом підвищення навчальних досягнень учнів, сприяє індивідуалізації навчального процесу, підвищенню навчальної мотивації й самостійності учнів. Сучасний вчитель має вміти конструювати інтегрований урок, в основі якого тематичне навчання; має вміти оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти на основі врахування їхніх індивідуальних можливостей та навчальних потреб, використовувати сучасні підходи до оцінювання. Впродовж двох днів навчання тренерами НУШ розкрито зміст двох модулів: Модуль.5 «НУШ : нові можливості у викладанні навчальних предметів/інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (І.В. Баландіна, тренер НУШ, вчителька початкових класів ОНВК №13). Модуль 6. «Оцінювання компетентностей та культура оцінювання у НУШ: практика та інструменти» (О.К.Гончарова, тренер НУШ, вчителька початкових класів ОЗОШ № 57).
Новини19 черв. 2025 Літня школа "НУШ 2025/2026: маршрути змін" ![]() 16 трав. 2025 Педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога» ![]() 9 трав. 2025 Дискусійний простір «Нова українська школа: свобода і можливості вчителя та учня» ![]() Всі новини |