|
НАВЧАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ «НАСТАВНИЦТВО ЯК СТРАТЕГІЯ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ»13 трав. 2020
На базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 12 травня 2020 року відбувся черговий навчальний тренінг в дистанційному режимі «Наставництво як стратегія покращення якості викладання» для колег і колежанок кафедри методики викладання і змісту освіти, які будуть готувати педагогів основної школи до проведення супервізії.
Ініціаторами передачі тренерського досвіду з підготовки педагогів до проведення супервізії стала кафедра педагогіки та технологій неперервної освіти. З колегами радо ділилися знаннями тренери Кузнєцова О.В., завідувачка кафедри, і Кравець Н.Ю., завідувачка лабораторії початкової освіти. Упродовж навчальної зустрічі особливу увагу тренери приділяли визначенню та усвідомленню сутності понять «супервізія», «наставництво», розумінню ролі, яку має виконувати наставник в тій чи іншій ситуації, виявленню особистісних якостей та навичок ефективного наставника. Також були опрацьовані принципи супервізії, що є основою надання дієвої підтримки вчителям у впровадженні нових підходів до організації освітнього процесу та опанування нових технологій у виявленні труднощів та корегуванні своєї професійної діяльності задля підвищення якості викладання. До всіх учасників і учасниць заходу звернулася ректорка академії Любов Задорожна, яка акцентувала увагу на тому, що робота з наставником має розглядатися як співпраця протягом усього процесу здійснення супервізії та відбуватися на основі постійного діалогу і рефлексії. Супервізія насьогодні в освіті набуває розвитку як процес професійної підтримки вчителя в умовах переходу на компетентнісну парадигму освіти. Саме цей процес є підготовчим для тих вчителів, які виявляють бажання брати участь у процесі сертифікації, можливість участі у якій, в перспективі, буде поширена не лише на вчителів початкових класів.
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |