|
Тренінг «Наставництво як стратегія покращення викладання»12 трав. 2020
![]() Ініціаторами передачі тренерського досвіду з підготовки педагогів до проведення супервізії стала кафедра педагогіки та технологій неперервної освіти. З колегами радо ділилися досвідом тренери Оксана Кузнєцова, завідувачка кафедри, і Наталія Кравець, завідувачка лабораторії початкової освіти. Упродовж навчальної зустрічі особливу увагу тренери приділяли визначенню та усвідомленню сутності понять «супервізія», «наставництво», розумінню ролі наставника в різних ситуаціях, виявленню особистісних якостей та навичок ефективного наставника. Також було опрацьовано принципи супервізії, що є основою надання дієвої підтримки вчителям у впровадженні нових підходів до організації освітнього процесу та опанування нових технологій у виявленні труднощів та корегуванні своєї професійної діяльності задля підвищення якості викладання. До всіх учасників і учасниць заходу звернулася ректорка академії Любов Задорожна, яка акцентувала увагу на тому, що робота з наставником має розглядатися як співпраця впродовж усього процесу здійснення супервізії та відбуватися на основі постійного діалогу та рефлексії.
Супервізія, на сьогодні в освіті, набуває розвитку як процес професійної підтримки з поєднанням оцінювання роботи вчителя в умовах переходу на компетентнісну парадигму освіти. Саме цей процес є підготовчим для тих вчителів, які виявляють бажання брати участь у процесі сертифікації, можливість участі у якій в перспективі буде поширена не лише на вчителів початкової школи.
Новини10 жовт. 2025 10 жовтня - День ментального здоров’я: практичні поради і матеріали для вчителів ![]() 30 вер. 2025 Мультиплікаційний захід – воркшоп «Від методики до практики: супровід педагогів шляхом використання навчально-методичного комплексу Ready4Sсhool» ![]() 26 вер. 2025 Презентація проєкту Ready4Sсhool ![]() Всі новини |