|
На ниві наукових досліджень28 квіт. 2020
28 квітня на кафедрі педагогіки та технологій неперервної освіти було проведено науковий семінар на тему «Алгоритм підготовки друкованих праць у наукові видання».
Питання «Академічна доброчесність як запорука якісної освіти та сталого розвитку» висвітлила Шапірова Н. Члени кафедри познайомились із поняттям «академічна доброчесність»; принципами академічної доброчесності, їх характеристикою; нормативними документами з питань забезпечення академічної доброчесності; умовами формування академічної доброчесності у здобувачів освіти тощо. Шапірова Н. зауважила, що принципи академічної доброчесності перекликаються з цінностями, які відображені в Концепції Нової української школи. Гарачук Т. доповіла про вимоги до оформлення наукових публікацій. Педагоги розглянули змістовий аспект понять «наукова стаття» та «тези доповіді»; познайомились із призначенням тез доповідей, загальними позиціями до побудови тез та структурою тезових матеріалів. Проаналізовано типові помилки та надано поради до написання наукової публікації. Також висвітлено шляхи написання наукової публікації: від автора до видавництва. Викладач кафедри Гаєвець Я. висвітлила місце вченого у науковій спільноті світу. Пояснила, як зареєструватися в Google Scholar – безкоштовній пошуковій системі наукових публікацій всіх форматів та дисциплін та як отримати DOI (ідентифікатор цифрового об’єкту) − присвоєний номер в глобальній мережі Інтернет, завдяки якому суттєво спрощується пошук та використання матеріалів. І, наостанок, завідувач кафедри Кузнєцова О. виокремила загальні вимоги до використання наукової інформації. Було виділено основні риси творів наукового характеру; описано різницю між цитатою та посиланням; надано загальні правила оформлення бібліографічних посилань. Зазначено, що «список використаних джерел є важливим компонентом наукової роботи. Його зміст дозволяє скласти уявлення про масштаб і глибину теоретичного аналізу досліджуваної проблеми, а оформлення показує загальну культуру роботи з науковим документом. Було зазначено важливість здійснення цілеспрямованої підготовки фахівців для роботи у закладі вищої освіти, підсилення фахового рівня викладачів за рахунок навчання на другому (магістерському) та третьому (науково-освітньому) рівнях вищої освіти, запровадження такого навчання у Одеській академії неперервної освіти. Було означено освітні компоненти, компетентності майбутніх здобувачів освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |