КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Нетворкінг клуб «Будуємо якісну дошкільну освіту»

20 жовт. 2021
20 жовтня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено засідання нетворкінг клубу «Будуємо якісну дошкільну освіту» за темою «Супервізія як інструмент забезпечення якості дошкільної освіти».

Захід проводили завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти, кандидат психологічних наук Кузнєцова О.В.,  завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В. У роботі взяли участь 40 працівників закладів дошкільної освіти. 

Мета заходу полягала у ознайомленні вихователів, вихователів-методистів закладів дошкільної освіти з сутнісними ознаками супервізії, актуалізації компетентності з педагогічного партнерства і навчання педагогів впродовж життя.

 

Під час заходу було розкрито сутність поняття «супервізія», її значення для педагогічної та практики і покращення якості дошкільної освіти. Учасники ознайомились із засадничими принципами супервізії, різноманіттям її форм та методів. Були окреслені основні маркери з питання проведення супервізії в закладах дошкільної освіти, ключові функції педагога-супервізора. Закцентовано увагу на ролі і завданнях супервізорів у процесі впровадження оновленого Базового компоненту дошкільної освіти.

 

Обговорено питання застосування супервізії в закладах дошкільної освіти, розвитку педагогічного партнерства в контексті розбудови внутрішньої системи якості освіти у закладі, визначено умови, за яких супервізія є ефективною.

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини