|
ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ «НОВЕ ПОКОЛІННЯ ВЧИТЕЛІВ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ВИКЛИКИ І ДОСЯГНЕННЯ»30 квіт. 2021
30 квітня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Нове покоління вчителів для української школи: виклики і досягнення».
Метою конференції стало об'єднання зусиль учених та практиків різних регіонів України щодо осмислення досвіду, викликів, ідей і рішень з підготовки майбутніх вчителів в умовах впровадження освітньої реформи. Організаторами конференції стали ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» та педагогічні фахові коледжі області. З вітальним словом до учасників конференції звернулась Л. Задорожна, ректор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат філософських наук, котра закцентувала увагу на важливості організації Всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової школи в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти», зазначивши основні шляхи реалізації регіональної політики щодо підготовки нового покоління учителів для Нової української школи. В. Ягоднікова, проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», доктор педагогічних наук, професор, розкрила педагогічні стратегії професійного зростання педагогів. Р. Костенко, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», доктор педагогічних наук, професор, розглянув управлінську компетентність як складову професійної компетентності педагога. В. Гончарук, завідувач навчально-методичного кабінету КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж» презентувала досвід роботи закладу з напряму «Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості у Комунальному закладі «Балтський педагогічний фаховий коледж». В. Герасименко, директор КЗ «Білгород-Дністровський педагогічний фаховий коледж» та І. Герасимова, методист КЗ «Білгород-Дністровський педагогічний фаховий коледж» представили досвід роботи з напряму «Рівень сформованості професійних компетентностей випускників коледжу та готовність їх до здійснення освітнього процесу в умовах реформування освітньої галузі: досвід впровадження експерименту». О. Бєляк, директор КЗ «Одеський педагогічний фаховий коледж», кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомила з досвідом роботи закладу у напрямі «Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах закладу фахової передвищої освіти на етапі реформування освітньої галузі». Секційні засідання організовано за 4 напрямами: Секція 1. «Професійне становлення вчителя Нової української школи» (модератор Т.Гарачук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат педагогічних наук). Секція 2. «Підготовка вчителя Нової української школи: виклики модернізації педагогічної освіти» (модератор Бєлоусова Р.В., завідувач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат психологічних наук). Секція 3. «Теоретико-методичні засади трансформації змісту та технологій педагогічної освіти» (модератор Кузнєцова Н.В., доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат педагогічних наук, доцент). Секція 4. «Навчально-методичне забезпечення підготовки вчителів в умовах реформування освітньої галузі: досвід впровадження експерименту» (модератор Кузнєцова О.В., завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат психологічних наук, доцент). Учасниками конференції стали керівники, науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів вищої, післядипломної та фахової передвищої педагогічної освіти, фахівці центрів професійного розвитку педагогічних працівників, студенти, вчителі, аспіранти, докторанти з 15 областей України (Одеська, Донецька, Волинська, Хмельницька, Миколаївська, Черкаська, Кіровоградська, Львівська, Сумська, Чернігівська, Дніпропетровська, Київська, Тернопільська, Харківська) та м. Києва. Активну участь у роботі конференції прийняли здобувачі освіти (магістранти та аспіранти) Одеської академії неперервної освіти. За результатами конференції підготовлено електронний збірник матеріалів.
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |