КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ. НЕТВОРКІНГ-КЛУБ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «БУДУЄМО ЯКІСНУ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ»

20 квіт. 2021
20 квітня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online відбулася чергова зустріч нетворкінг-клубу для працівників дошкільної освіти «Будуємо якісну дошкільну освіту». Зустріч була проведена у форматі педагогічної майстерні за темою «Якісна дошкільна освіта в контексті цифровізації».

У роботі нетворкінг-клубу  взяли участь 130 осіб  (2 групи) – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку, які опікуються дошкільною освітою; директори, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

 Про основні шляхи впровадження  STREAM – освіти в закладах дошкільної освіти учасників ознайомив Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти. Було практично продемонстровано, як під час занять із застосуванням цієї технології у дітей формується критичне, продуктивне мислення, демонструється краса інженерних рішень, використовуються набуті знання на практиці, застосовуючи компетентнісний  підхід.

Паламарчук І.В., завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти,  розповіла про те, як створити дидактичний матеріал, який відповідає інтересам та запитам дітей за допомогою простих цифрових інструментів. Учасники мали змогу практично відпрацювати навички роботи з Learningapps – сервісом для створення інтерактивних завдань.

Учасники педагогічної майстерні познайомились з платформою  НУМО - помічником у спілкуванні з дитиною, де зібрано корисні підказки, цікаві вправи й ігри. Цей ресурс  запустили Міністерство освіти і науки України та Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Мета сервісу – надати вихователям і батькам інструменти для розвитку в дітей віком 3-6 років.

Трофименко О.А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, навчила учасників педагогічної майстерні практичному використанню Jamboard – цифрової віртуальної дошки, як інструменту в роботі вихователя, для створення інтерактивних завдань, ігор, для урізноманітнення освітнього процесу, організації роботи з батьками (інтерактивні форми взаємодії, голосування, збір інформації), для методичної роботи у закладі дошкільної освіти (наприклад, створення проєктів закладу).

Проведена робота сприяє мотивації к застосуванню запропонованих інструментів, поглибленні знань педагогів та формуванню потреб щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.

 

 





Новини


19 черв. 2025
Літня школа "НУШ 2025/2026: маршрути змін"
З 17 по 19 червня для вчителів початкової школи, які в 2025/2026 навчальному році будуть працювати в 1 класі, працювала літня школа «НУШ 2025/2026: маршрути змін»

16 трав. 2025
Педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
Освітня студія «Початкова школа» Тема для обговорення: Нейропсихологічні ігри як основа для розвитку молодших школярів Модератор: Кравець Н. Ю., завідувач науково-методичної лабораторії початкової освіти кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

9 трав. 2025
Дискусійний простір «Нова українська школа: свобода і можливості вчителя та учня»
09 травня 2025 року, на майданчику для дискусійного простору, відбулася травнева зустріч вчителів початкової школи з Корнієнко Мариною Михайлівною, вчителем інформатики вищої кваліфікаційної категорії, учителем методистом, Заслуженим вчителем України, Відмінником освіти України та авторкою численних підручників і посібників з інформатики.

Всі новини