КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ. НЕТВОРКІНГ-КЛУБ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «БУДУЄМО ЯКІСНУ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ»

20 квіт. 2021
20 квітня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online відбулася чергова зустріч нетворкінг-клубу для працівників дошкільної освіти «Будуємо якісну дошкільну освіту». Зустріч була проведена у форматі педагогічної майстерні за темою «Якісна дошкільна освіта в контексті цифровізації».

У роботі нетворкінг-клубу  взяли участь 130 осіб  (2 групи) – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку, які опікуються дошкільною освітою; директори, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

 Про основні шляхи впровадження  STREAM – освіти в закладах дошкільної освіти учасників ознайомив Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти. Було практично продемонстровано, як під час занять із застосуванням цієї технології у дітей формується критичне, продуктивне мислення, демонструється краса інженерних рішень, використовуються набуті знання на практиці, застосовуючи компетентнісний  підхід.

Паламарчук І.В., завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти,  розповіла про те, як створити дидактичний матеріал, який відповідає інтересам та запитам дітей за допомогою простих цифрових інструментів. Учасники мали змогу практично відпрацювати навички роботи з Learningapps – сервісом для створення інтерактивних завдань.

Учасники педагогічної майстерні познайомились з платформою  НУМО - помічником у спілкуванні з дитиною, де зібрано корисні підказки, цікаві вправи й ігри. Цей ресурс  запустили Міністерство освіти і науки України та Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Мета сервісу – надати вихователям і батькам інструменти для розвитку в дітей віком 3-6 років.

Трофименко О.А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, навчила учасників педагогічної майстерні практичному використанню Jamboard – цифрової віртуальної дошки, як інструменту в роботі вихователя, для створення інтерактивних завдань, ігор, для урізноманітнення освітнього процесу, організації роботи з батьками (інтерактивні форми взаємодії, голосування, збір інформації), для методичної роботи у закладі дошкільної освіти (наприклад, створення проєктів закладу).

Проведена робота сприяє мотивації к застосуванню запропонованих інструментів, поглибленні знань педагогів та формуванню потреб щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.

 

 





Новини


10 жовт. 2025
10 жовтня - День ментального здоров’я: практичні поради і матеріали для вчителів
10 жовтня — Всесвітній день ментального здоров’я У початкових класах цей день присвячено розмовам про емоції, дружбу та підтримку. Учителі проводять короткі вправи та бесіди, що допомагають дітям усвідомлювати свої почуття й дбати про власне ментальне благополуччя. Докладніше — у матеріалах та рекомендаціях для вчителів.

30 вер. 2025
Мультиплікаційний захід – воркшоп «Від методики до практики: супровід педагогів шляхом використання навчально-методичного комплексу Ready4Sсhool»
30 вересня 2025 року відбулася презентація проєктного продукту для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів і центрів професійного розвитку педагогічних працівників під час мультиплікаційного заходу – воркшопу «Від методики до практики: супровід педагогів шляхом використання навчально-методичного комплексу Ready4Sсhool».

26 вер. 2025
Презентація проєкту Ready4Sсhool
26 вересня 2025 року під час роботи VІІ Всеукраїнського педагогічного онлайн-марафону «Світ дошкілля» відбулася презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA".

Всі новини