|
«МЕТОДИЧНА КАВ’ЯРНЯ «ПАРТНЕРСТВО&ТВОРЧІСТЬ» ДЛЯ УЧАСНИКІВ РЕГІОНАЛЬНОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ПРОЄКТУ «ДО-НУШ»»25 лют. 2021
25 лютого 2021 року в онлайн-режимі розпочала роботу методична кав’ярня «Партнерство&Творчість». Новий формат педагогічної майстерні було проведено на базі кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти». До роботи заходу були запрошені педагоги - учасники регіонального науково-методичного проєкту «ДО-НУШ».
У заході брали участь 19 педагогічних працівників: координатори проєкту від закладів освіти області. Кузнецова О.В., завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти, привітала учасників заходу, наголосила на актуальності та важливості розробки такого проєкту на сучасному етапі та зазначила, що саме завдяки співпраці науково-методичної установи з педагогами-практиками можливо втілити в роботу закладів дошкільної освіти найкращі практики та напрацювання НУШ. Кравець Н.Ю., завідувач науково-методичної лабораторії початкової освіти, активізувала учасників та налаштувала їх на подальшу роботу за допомогою активних методів взаємодії, які застосовуються у Новій українській школі. Паламарчук І.В., завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, окреслила основні шляхи забезпечення цілісного розвитку особистості дитини на різних рівнях освіти. Проєкт «ДО-НУШ» орієнтований на імплементацію у освітній процес закладів дошкільної освіти концептуальних засад, підходів і практик Нової української школи, створення відповідного предметно-розвивального середовища, що в сукупності забезпечують психологічний комфорт і сприяють підвищенню рівня готовності дитини до школи, легкій адаптації та успішному навчанню у школі. У ході роботи були окреслені основні задачі, зміст та система роботи над проєктом. Пошук проблемних питань було реалізовано за допомогою методу стратегічного планування «SWOT-аналіз», який дає можливість виявити фактори впливу у розрізі чотирьох категорій: позитивні та негативні сторони, ризики, можливості.
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |