КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ І ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПРОГРАМОЮ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВІД ІДЕЇ ДО ПРАКТИКИ»

15 лют. 2021
Продовжується навчання викладачів педагогічних коледжів і ЗВО за програмою «Нова українська школа: від ідеї до практики» в онлайн –режимі. Метою чергової онлайн - зустрічі було ознайомлення з особливостями організації освітнього середовища в початковій школі та створення умов для максимально значущої участі в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.

Впродовж двох днів навчання тренерами НУШ розкрито зміст двох модулів:
Модуль.7 - «Освітнє середовище, що належить дітям: особливості організації» (В.А.Щур, тренер НУШ, викладач КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж»).
Модуль 8.- «Проєктування педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі» (Р.В.Бєлоусова, Н.В. Заварова, Т.П Краснощок, С.І. Лагутіна тренери НУШ, викладачі кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти).
Освітнє середовище у початкових класах, де відбувається основна навчальна діяльність молодших школярів, має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними; де учні мають можливість робити власний вибір, розвивати нові та удосконалювати наявні практичні навички, отримувати нові знання, зміцнювати своє позитивне ставлення для інших.
Під час групової роботи педагогами обговорювалось питання організації ранкової зустрічі та її значення. Практика ранкових зустрічей допомагає вчителю створити спільноту в класі в якій важливими є навички спілкування, академічні і соціальні вміння; сприяє створенню сприятливого настрою та позитивній поведінці; дає можливість дізнатися про демократичні цінності (інклюзія, активна участь, критичне мислення, толерантність і прийняття, самостійне мислення, відкритість, власна і соціальна відповідальність).
Особливу увагу було приділено питанню створення умов для участі в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.
 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини