|
НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ І ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПРОГРАМОЮ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВІД ІДЕЇ ДО ПРАКТИКИ»3 лют. 2021
Відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» та кафедри дошкільної і початкової освіти в межах реалізації регіонального проєкту «Нове покоління вчителів – українській школі» 3-4 лютого 2021 року викладачі науково-методичної лабораторії початкової освіти продовжують навчання викладачів педагогічних коледжів і ЗВО за програмою «Нова українська школа: від ідеї до практики» в онлайн –режимі.
В умовах переходу початкової школи від внутрішньопредметної до міжпредметної інтеграції важливе місце відводиться інтегрованому (тематичному) навчанню, яке дає змогу вчителю та учням «виходити» за межі окремого навчального предмета та сприяє формуванню у дітей цілісної картини світу. Оцінювання навчальних досягнень учнів є невід’ємною складовою освітнього процесу. Формувальне оцінювання є ефективним способом підвищення навчальних досягнень учнів, сприяє індивідуалізації навчального процесу, підвищенню навчальної мотивації й самостійності учнів. Сучасний вчитель має вміти конструювати інтегрований урок, в основі якого тематичне навчання; має вміти оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти на основі врахування їхніх індивідуальних можливостей та навчальних потреб, використовувати сучасні підходи до оцінювання. Впродовж двох днів навчання тренерами НУШ розкрито зміст двох модулів: Модуль.5 «НУШ : нові можливості у викладанні навчальних предметів/інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (І.В. Баландіна, тренер НУШ, вчителька початкових класів ОНВК №13). Модуль 6. «Оцінювання компетентностей та культура оцінювання у НУШ: практика та інструменти» (О.К.Гончарова, тренер НУШ, вчителька початкових класів ОЗОШ № 57).
Новини21 бер. 2024 Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» 6 бер. 2024 Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі 27 лют. 2024 Практичний інтенсив "Робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей" Всі новини |