КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ І ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПРОГРАМОЮ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВІД ІДЕЇ ДО ПРАКТИКИ»

27 січ. 2021
Продовжується навчання викладачів педагогічних коледжів і ЗВО за програмою «Нова українська школа : від ідеї до практики» в онлайн – режимі. Відповідно до програми тренери НУШ впродовж двох днів ознайомили учасників навчання зі змістом наступних модулів - модуль 3: «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення» (Н.Ю. Кравець), модуль 4: «Тематичне навчання: інтеграційний підхід» (Н.П.Шапірова).

Учасники навчання брали участь у обговорені ціннісних орієнтирів, на яких ґрунтується Державний стандарт, основних пунктів Стандарту, використання його для створення навчальних програм предметів та курсів.
Під час навчання важливе місце було приділено розгляду понять «інтеграція», «інтегроване навчання», видам інтеграції та можливостям впровадження інтегрованого навчання в освітній процес початкової школи.
Основний акцент в обговоренні запропонованих тем зроблено на питанні підготовки майбутніх вчителів до впровадження ідей Концепції Нової української школи в практичній діяльності.
 

 

 

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини