КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів до

20 січ. 2021
З 11.01.2021 по 16.01.2021 року науково-методичною лабораторією дошкіотної освіти проведено моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти».

З 11.01.2021 по 16.01.2021 року науково-методичною лабораторією дошкіотної освіти проведено моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти». Участь у моніторингу прийняло 924 респонденти.

Під час проведеного моніторингу вивчено запити, потреби та цілі працівників закладів дошкільної освіти у сфері професійного розвитку та з’ясовані оптимальні  шляхи їх забезпечення. На основі отриманих даних проаналізовано види та форми підвищення кваліфікації, які користуються найбільшим попитом у вихователів ЗДО. Визначено особливості мотивації вихователів до безперервного розвитку, перешкоди та можливості у постійному вдосконаленні професійної майстерності. Встановлено особливості:

- усвідомлення своєї ролі як педагога дошкільної освіти, а також системи цінностей, мети і завдань професійної діяльності вихователя;

- аналізу динаміки та результатів власної професійної діяльності щодо реалізації цілей і завдань закладу освіти;

- визначення сильних і слабких сторін власної педагогічної діяльності;

- самооцінювання результатів застосування засобів педагогічного впливу із забезпечення якості навчання, виховання й розвитку дітей дошкільного віку;

- усвідомлення потреби в саморозвитку з метою набуття додаткових професійних компетентностей;

- планування заходів для досягнення цілей щодо власного професійного розвитку;

- готовності брати участь у роботі творчих груп, методичних об'єднань;

- використання / поширення інновацій у педагогічній науці та практиці, перспективного педагогічного досвіду;

- уваги до власного фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я.

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини