|
Моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів до20 січ. 2021
З 11.01.2021 по 16.01.2021 року науково-методичною лабораторією дошкіотної освіти проведено моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти».
З 11.01.2021 по 16.01.2021 року науково-методичною лабораторією дошкіотної освіти проведено моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти». Участь у моніторингу прийняло 924 респонденти. Під час проведеного моніторингу вивчено запити, потреби та цілі працівників закладів дошкільної освіти у сфері професійного розвитку та з’ясовані оптимальні шляхи їх забезпечення. На основі отриманих даних проаналізовано види та форми підвищення кваліфікації, які користуються найбільшим попитом у вихователів ЗДО. Визначено особливості мотивації вихователів до безперервного розвитку, перешкоди та можливості у постійному вдосконаленні професійної майстерності. Встановлено особливості: - усвідомлення своєї ролі як педагога дошкільної освіти, а також системи цінностей, мети і завдань професійної діяльності вихователя; - аналізу динаміки та результатів власної професійної діяльності щодо реалізації цілей і завдань закладу освіти; - визначення сильних і слабких сторін власної педагогічної діяльності; - самооцінювання результатів застосування засобів педагогічного впливу із забезпечення якості навчання, виховання й розвитку дітей дошкільного віку; - усвідомлення потреби в саморозвитку з метою набуття додаткових професійних компетентностей; - планування заходів для досягнення цілей щодо власного професійного розвитку; - готовності брати участь у роботі творчих груп, методичних об'єднань; - використання / поширення інновацій у педагогічній науці та практиці, перспективного педагогічного досвіду; - уваги до власного фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я.
Новини19 квіт. 2024 Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта) 27 бер. 2024 Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» 22 бер. 2024 Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа Всі новини |