КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 





Семінар для методистів закладів дошкільної освіти «Сучасні форми методичної роботи з педагогічними кадрами дошкільної освіти»

30 жовт. 2020
30 жовтня 2020 року проведено семінар для методистів закладів дошкільної освіти «Сучасні форми методичної роботи з педагогічними кадрами дошкільної освіти» з метою підвищення якості освітнього процесу, що відповідає сучасним вимогам, шляхом удосконалення системи методичного супроводу. Участь у семінарі прийняли 53 методиста закладів дошкільної освіти.

30 жовтня 2020 року проведено семінар для методистів закладів дошкільної освіти «Сучасні форми методичної роботи з педагогічними кадрами дошкільної освіти» з метою підвищення якості освітнього процесу, що відповідає сучасним вимогам, шляхом удосконалення системи методичного супроводу. Участь у семінарі прийняли 53 методиста закладів дошкільної освіти.
Про методичну робота як один із способів управління освітнім процесом у ЗДО доповіла Паламарчук І.В., завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти КЗВО "Одеська академія неперервної освіти". З новими професійними ролями методистів познайомила старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Нечитайло І.І.. Свій досвід роботи за темою: "Театралізована діяльність як засіб творчого розвитку педагогічного колективу" представив колектив Одеського ДНЗ №112 (директор Москалюк Л.В.). Про використання інформаційно-комп’ютерних технологій у підвищенні інформаційно-цифрової компетентності педагогів розповіла викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Скрипник В.В.. Учасники семінару мали змогу практично опрацювати уміння створювати хмарину слів.
Учасники відмічають, що удосконалення освітнього процесу, використання сучасних підходів, підвищення професійного рівня кожного вихователя відбувається саме через систему методичної роботи. Водночас відмічається важливість підвищення рівня професійної підготовки методистів ЗДО як менеджерів. Фахівці обміялись думками щодо щодо необхідних компетентностей сучасного менеджеру закладу освіти, можливостей їх розвитку в процесі формальної, неформальної та інформальної освіти, зокрема в Одеській академії неперервної освіти.