КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Семінар для працівників дошкільної освіти «Дошкільна і початкова освіта: алгоритми наступності»

15 жовт. 2020
15 жовтня 2020 року проведено онлайн-семінар для працівників дошкільної освіти «Дошкільна і початкова освіта: алгоритми наступності». На заході були присутні 68 педагогічних працівників. Наступність в освіті необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи. Цей процес допомагає досягти цілісного розвитку особистості.

15  жовтня 2020 року  проведено онлайн-семінар для працівників дошкільної освіти  «Дошкільна і початкова освіта: алгоритми наступності». На заході були присутні 68 педагогічних працівників.
Паламарчук І.В., завідувач лабораторії дошкільної освіти КЗВО «ОАНОООР» доповіла про необхідність розвитку компетентності педагогічних працівників щодо реалізації принципів наступності. Були окреслені орієнтири в роботі закладів та надані практичні рекомендації щодо засобів організації цілеспрямованої роботи з педагогічними кадрами, пошуку шляхів активного реагування на зміни та тенденції, зближення умов навчання та виховання для забезпечення поступового безболісного переходу дитини до навчання у школі. Наступність в освіті необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи. Цей процес допомагає досягти цілісного розвитку особистості.
Баландіна І.В., вчитель початкових класів Одеського НВК №13, тренер НУШ, розповіла з досвіду роботи що повинен вміти майбутній першокласник, на що слід звернути увагу вихователям та батькам. 
Про особливості організації освітнього процесу для майбутніх першокласників розповіли Мельник Т.С., директор та Бельська А.В., вихователь-методист Одеського ДНЗ №232. 
  Трофименко О.А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти організувала практичну роботу з навчання прийомам реалізації сучасних психолого-педагогічних підходів до організації освітнього процесу, де були зазначені нові ролі педагога, форми спільної діяльності, оцінювання.
Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти  організував тематичну дискусію «Робототехніка – успішний старт до шкільного навчання». У наш час цифрової трансформації робототехніка - один з методів, який можна використовувати для  впровадження компетентнісного підходу. 
  Учасники заходу зазначали важливість та актуальність теми зустрічі.





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини