|
IV модуль проєкту "Педагогіка початкової школи: фінський досвід" за темою "Інклюзивна освіта"3 лют. 2020
З 03 по 05 лютого 2020 року проходить четвертий модуль проекту "Педагогіка початкової школи: фінський досвід" за темою "Інклюзивна освіта", в якому від Одеської академії неперервної освіти беруть участь Паламарчук І.В. та Гарачук Т.В.
З привітальним словом звернулися пан Арто Ваахтокарі, керівник проекту "Навчаємось разом" та пан Роман Шиян, директор проекту "Навчаємось разом".
Тренерки Аня Хурінайнен-Косунен і Рійя Палмквіст ознайомили присутніх з інклюзивним навчанням у Фінляндії, презентували концепцію, освітні програми, законодавство та практики. Учасники мали змогу під час виконання інтерактивних вправ дізнатися про те, як відбувається підтримка у навчанні та відвідуванні шкіл у Фінляндії. Під час практичних сесій учасники отримали інструменти для організації диференційованого навчання, розвитку освітнього середовища, підтримки психічного здоров'я учнів, вирішення проблем з поведінкою для підтримки емоційної атмосфери в класі. Відтак, як свідчить фінський досвід, диференційоване викладання є педагогічною основою та шляхом до кращих результатів шкільного навчання. Цікавим досвідом стало ознайомлення з інформацією про роль шкільної культури в підтримці учнів - їхня участь в учнівській раді, інструкції щодо безпеки, анти-булінг, співпраця з батьками тощо.
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |