|
Публiчнi консультацii "Якiсна i доступна дошкiльна освiта"27 лист. 2019
"Кожна дитина має доступ до якісної дошкільної освіти" - стратегічна мета МОН.
27 листопада 2019 року в м.Одеса пройшли публічні консультації "Якісна та доступна дошкільна освіта". Обговорювались питання щодо переваг здобуття дошкільної освіти у закладі; критеріїв якості дошкільної освіти; організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти; побудови ефективної мережі закладів та запровадження альтернативних форм здобуття дошкільної освіти; побудови ефективної мережі закладів та запровадження альтернативних форм здобуття дошкільної освіти; фінансування дошкільної освіти.
27 листопада 2019 року в м.Одеса пройшли публічні консультації "Якісна та доступна дошкільна освіта". За ініціативою Міністерства освіти і науки України, сприяння Національного Демократичного Інституту та Інституту «Республіка», сьогодні в Одесі тривають публічні консультації з питань забезпечення якості та доступності дошкільної освіти. Міністерство освіти і науки України представляли державні експерти директорату дошкільної освіти Ганна Грищенко та Марія Дробот. Обговорювались питаня щодо переваг здобуття дошкільної освіти у закладі; критеріїв якості дошкільної освіти; організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти; побудови ефективної мережі закладів та запровадження альтернативних форм здобуття дошкільної освіти; побудови ефективної мережі закладів та запровадження альтернативних форм здобуття дошкільної освіти; фінансування дошкільної освіти. У ході заходу обговорено питання щодо критеріїв якості дошкільної освіти, ключових напрямків організаційної діяльності ЗДО, побудови ефективної мережі закладів та запровадження альтернативних форм здобуття дошкільної освіти тощо.
Новини20 серп. 2024 «Освітній процес в умовах кризи: баланс безпеки та якості» об’єдналася спільнота вчителів початкової школи 14 черв. 2024 ЛІТНЯ ШКОЛА "НУШ 2024/2025: МАРШРУТИ ЗМІН" 24 трав. 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» для вчителів початкової школи Всі новини |