|
Літня школа "НУШ 2025/2026: маршрути змін"19 черв. 2025
![]() Метою діяльності літньої школи було сприяння саморозвитку та самовдосконалення вчителів у здатності до здійснення ефективної професійної діяльності й удосконалення педагогічної майстерності. З вітальним словом до учасників Літньої школи звернулася Оксана Левчишена, проректор з науково-педагогічної та методичної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат історичних наук, яка відзначила зацікавленість вчителів у заході і побажала вдалого навчання. Завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти Ірина Сараєва наголосила на важливості приділяти увагу самоменеджменту, вмінню знаходити ресурси для відновлення та рекомендувала планувати день з думкою про себе. Завідувач науково-методичної лабораторії Наталія Кравець запропонувала учасникам долучитися до приготування магічного зілля з метою мотиваційного та емоційного налаштування та для успішного навчання впродовж всієї роботи літньої школи, погодження правил спільно дії й знайомства з програмою заходу.
Завершився перший день рефлексією «Колір мого настрою».
Цей день був насичений, цікавий і незабутній завдячуючи вчителям-практикам: Баландіній Ірині, вчителю початкової школи Одеського ліцею 13, яка зацікавила досвідом організації тематичного дня «Інтегрований день у початковій школі: досвід, помилки та успіхи», Гуркіній Тетяні, вчителю початкової школи Шабівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, яка дивувала дослідницькою діяльністю своїх вихованців, розкривши тему «Наука, що оживає: магія STEM-підходу» та змотивувала вчителів до впровадження STEM-навчання вже у першому класі; Савенчук Ларисі, вчителю початкової школи Одеського ліцею 86, яка поділилася досвідом роботи з віднаходження ресурсів внутрішньої стабілізації педагога, зосередивши увагу на техніках відновлення та саморегуляції. На завершення другого дня вчителі віднаходили мелодію своєї творчості.
Важливим моментом літньої школи стали гостьові лекції авторів та співавторів навчальних посібників та підручників для першого класу з тем: «Організація обчислювальної діяльності першокласників засобами сучасних посібників «Математика 1 клас» Наталії Листопад, наукової співробітниці відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, авторки підручників і навчальних посібників; «Засоби реалізації мотиваційної функції навчально-методичного комплекту з навчання грамоти першокласників», Катерини Пономарьової, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника. Тема «Система інтегрованих завдань з математики як засіб формування у молодших школярів цілісної картини світу» справила неабияке враження на педагогів початкової школи, яку презентували Прошкуратова Тамара, доцент кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Заслужений вчитель України, Герой України та Пархоменко Аліна, методист кафедри початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Красножон Наталя, завідувач науково-методичної лабораторії розвитку безпечного освітнього середовища та соціокультурної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» спонукала присутніх замислитися над проблемою «Створення гендерно-чутливого середовища в першому класі: що потрібно знати вчителю». Завершилася робота літньої школи рефлексією «Сходинки мого зростання» на наданням зворотного зв’язку, побажаннями миру, натхнення і творчості й подальшої партнерської взаємодії. Новини19 черв. 2025 Літня школа "НУШ 2025/2026: маршрути змін" ![]() 16 трав. 2025 Педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога» ![]() 9 трав. 2025 Дискусійний простір «Нова українська школа: свобода і можливості вчителя та учня» ![]() Всі новини |