|
Практичний інтенсив "Ресурси, стратегії, практики" Науково-методична лабораторія початкової освіти25 квіт. 2025
![]() Разом зі спікером Михайловою Л.М., методистом НМЛ початкової освіти кафедри дошкільної і початкової освіти, присутні розглянули два типи мислення - конвергентне і дивергентне, ознайомилися з прикладами Ізраїльської системи освіти де ще змалку в школах вчать не боятися оригінальних рішень; в якій формують особистість здатну швидко реагувати на зміни навколишнього середовища, оригінально і гнучко продукувати нові ідеї, вигадувати і розроблювати нове, креативно мислити. Під час практичної частини заходу слухачі за допомогою методики «ТРВЗ» (технологія розв’язання винахідницьких завдань) визначали переваги та недоліки дивергентного та конвергентного типів мислення, виконували вправи на нестандартне мислення: «Способи незвичайного застосування звичайних предметів», «Як Ви розумієте цю світлину?», тестували рівень розвитку власного дивергентного мислення, склали перелік методів і вправ для формування дивергентного мислення учнів початкової школи. Підсумовуючи роботу, інтенсиву учасники відзначили актуальність теми та її практичну спрямованість. Новини16 трав. 2025 Педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога» ![]() 9 трав. 2025 Дискусійний простір «Нова українська школа: свобода і можливості вчителя та учня» ![]() 25 квіт. 2025 Практичний інтенсив "Ресурси, стратегії, практики" Науково-методична лабораторія початкової освіти ![]() Всі новини |