|
|
Педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога»27 бер. 2025
27 березня 2025 року відбулася педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога» за темою сесії «Великодні символи: від традицій до емоцій», метою якої стало дослідження символіки Великодня та її емоційного значення, створення великодніх аплікацій, в якій брали участь вчителі початкової школи.Захід був спрямований на розвиток творчих навичок педагогів, а також на вивчення можливостей використання аплікації як засобу соціально-емоційного навчання. Під час студії, спікером якої була вчителька - майстриня Великодолинської гімназії №1 – Людмила Павлуткіна, вчителі не лише опановували різні техніки аплікації, але й обговорювали значення Великодня, його символіку та емоційну складову. Зокрема, було наголошено на тому, як можна використовувати аплікацію для розвитку емпатії, співпраці та самовираження у дітей. Учасники студії створили яскраві та оригінальні великодні аплікації, вкладаючи в них свої почуття та емоції. Роботи були виконані з використанням різноманітних матеріалів, таких як кольорові серветки, пластилін, природні матеріали тощо. «Ця студія стала для нас не лише можливістю навчитися новим технікам, але й нагодою для творчого самовираження та обміну ідеями», – поділилася враженнями одна з учасниць. Під час роботи студії спостерігався високий рівень активності та творчості учасників, а також їхня готовність використовувати отримані знання та навички у своїй педагогічній діяльності. Із аплікацій було створено виставкову презентацію творчих робіт учасників студії, що сприяло святковій атмосфері напередодні Великодня. Новини10 жовт. 2025 10 жовтня - День ментального здоров’я: практичні поради і матеріали для вчителів 30 вер. 2025 Мультиплікаційний захід – воркшоп «Від методики до практики: супровід педагогів шляхом використання навчально-методичного комплексу Ready4Sсhool» 26 вер. 2025 Презентація проєкту Ready4Sсhool Всі новини |

27 березня 2025 року відбулася педагогічна студія «Педагогічна майстерність як вимір професійної зрілості педагога» за темою сесії «Великодні символи: від традицій до емоцій», метою якої стало дослідження символіки Великодня та її емоційного значення, створення великодніх аплікацій, в якій брали участь вчителі початкової школи.