|
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа16 лют. 2024
16 лютого 2024 року науково-методична лабораторія початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» вперше долучилася до дискусійного простору, метою якого є об’єднання вчителів для спільнодії в обговоренні важливого та хвилюючого питання «Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники».
У заході брали участь понад 90 педагогів початкової школи Одещини та Миколаївщини. «Дискусійний простір – мобільна платформа супроводу вчителя НУШ», одним із основних завдань якої є обговорення та аналіз наукових підходів/методик/ініціатив для професійного зростання педагогів та підготовки до викликів, що виникають в процесі реформування. Впродовж заходу з творчими колегами працювала Цимбалару Анжеліка Дмитрівна, доктор педагогічних наук, науковий керівник освітнього проєкту «Світ чекає крилатих». Цікавої була тема «Початкова школа як старт життєвого успіху», в межах якої розглядалися питання запровадження в освітній процес початкової школи педагогічних інновацій, визначалися особливості реалізації інтегрованого підходу. Учасники дискусійного простору мали можливість обговорити й подискутувати на рахунок переваг інтегрованих занять порівняно з традиційними уроками, який рівень інтеграції є ефективнішим у початковій школі - окреме заняття, інтегрований день чи інтегрований тиждень та яким має бути сучасне навчально-методичне забезпечення вчителя для ефективної реалізації інтегрованого підходу. Завершилася зустріч загальною рефлексією, до якої запропонувала долучитися модератор дискусійного простору Наталія Кравець, завідувач науково-методичної лабораторії початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». До наступних зустрічей у колі однодумців! Все буде Україна! Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |