|
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»27 бер. 2024
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».
Тему для сесії «STEM-освіта в початковій школі: ідеї та досвід впровадження» було обрано з метою усвідомлення вчителів початкової школи важливості впровадження в освітній процес STEM-технології, яка сприяє самостійному пошуку, осмисленню та проведенню аналізу отриманої інформації й аргументуванню власної точки зору; формує особливий стиль мислення у дитини, розвиває навички командної роботи – учні вчаться розподіляти завдання між собою, обирати найоптимальніший спосіб вирішення практичного завдання. Одне з основних завдань STEM-освіти – розвиток у школярів системного мислення, навчання дітей жити у світі, який стрімко розвивається; уміння легко та швидко адаптуватися до нових технологій та трендів. Спікерами були Людмила Ряба, методистка з математики напрямку “Формула”, видавництво “Лінгвіст”, яка розкрила тему «STEM- проєкт у початковій школі», та Тетяна Гуркіна, вчителька початкових класів, Шабівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, яка поділилася досвідом роботи з теми: «Експерементуємо, досліджуємо, пізнаємо - розвиваємо системне мислення». Закінчилася сесія загальною рефлексією «Сьогодні важливим для мене було…», під час якої студійці мали можливість поділитися своїми враженнями. Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |