КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі

6 бер. 2024
06 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA»». Учасниками заходу стали 80 вихователів, вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

06 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС:  наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+   «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA»».  Учасниками заходу стали 80 вихователів,  вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

Ірина Паламарчук, завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти кафедри дошкільної і початкової освіти,    ознайомила присутніх з метою та змістом роботи команди фахівців над проєктом «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA».  Діяльність робочої групи спрямована на покращення якості спеціальних та інклюзивних дошкільних програм для дітей з розладами аутистичного спектру (РАС), щоб забезпечити більш плавний перехід від дошкільної до початкової освіти для подальшого успішного навчання та розвитку.

Під час заходу педагоги розглянули основні маркери поведінки дитини з РАС, як вивчити потреби і можливості дитини з РАС, особливості в забезпеченні принципу наступності між дошкільною та початковою освітою, які полягають у єдності стандартів, освітніх програм, методів, підходів та вимог. Особливу увагу було звернуто на організацію спільного розвивального освітнього середовища.  Також присутні були ознайомлені із опитувальником «Навички готовності дитини з РАС до школи», який розроблений робочою групою в рамках проєкту Ready4Sсhool.

Учасники виявили велику зацікавленість темою, відмітили актуальність наданої інформації та висловили запити щодо подальшого знайомства з роботою проєкту «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA».





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини