КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі

6 бер. 2024
06 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA»». Учасниками заходу стали 80 вихователів, вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

06 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС:  наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+   «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA»».  Учасниками заходу стали 80 вихователів,  вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

Ірина Паламарчук, завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти кафедри дошкільної і початкової освіти,    ознайомила присутніх з метою та змістом роботи команди фахівців над проєктом «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA».  Діяльність робочої групи спрямована на покращення якості спеціальних та інклюзивних дошкільних програм для дітей з розладами аутистичного спектру (РАС), щоб забезпечити більш плавний перехід від дошкільної до початкової освіти для подальшого успішного навчання та розвитку.

Під час заходу педагоги розглянули основні маркери поведінки дитини з РАС, як вивчити потреби і можливості дитини з РАС, особливості в забезпеченні принципу наступності між дошкільною та початковою освітою, які полягають у єдності стандартів, освітніх програм, методів, підходів та вимог. Особливу увагу було звернуто на організацію спільного розвивального освітнього середовища.  Також присутні були ознайомлені із опитувальником «Навички готовності дитини з РАС до школи», який розроблений робочою групою в рамках проєкту Ready4Sсhool.

Учасники виявили велику зацікавленість темою, відмітили актуальність наданої інформації та висловили запити щодо подальшого знайомства з роботою проєкту «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA».





Новини


10 жовт. 2025
10 жовтня - День ментального здоров’я: практичні поради і матеріали для вчителів
10 жовтня — Всесвітній день ментального здоров’я У початкових класах цей день присвячено розмовам про емоції, дружбу та підтримку. Учителі проводять короткі вправи та бесіди, що допомагають дітям усвідомлювати свої почуття й дбати про власне ментальне благополуччя. Докладніше — у матеріалах та рекомендаціях для вчителів.

30 вер. 2025
Мультиплікаційний захід – воркшоп «Від методики до практики: супровід педагогів шляхом використання навчально-методичного комплексу Ready4Sсhool»
30 вересня 2025 року відбулася презентація проєктного продукту для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів і центрів професійного розвитку педагогічних працівників під час мультиплікаційного заходу – воркшопу «Від методики до практики: супровід педагогів шляхом використання навчально-методичного комплексу Ready4Sсhool».

26 вер. 2025
Презентація проєкту Ready4Sсhool
26 вересня 2025 року під час роботи VІІ Всеукраїнського педагогічного онлайн-марафону «Світ дошкілля» відбулася презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA".

Всі новини