КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Круглий стіл «ДО-НУШ: переваги та можливості». Підведення підсумків регіонального проєкту»

15 груд. 2023
15 грудня відбулася підсумкова зустріч учасників проєкту та підведення підсумків реалізації проєкту під час круглого столу «ДО-НУШ: переваги та можливості».

15 грудня відбулася  підсумкова зустріч учасників проєкту та підведення підсумків реалізації проєкту під час круглого столу «ДО-НУШ: переваги та можливості».

Оксана Кузнєцова, проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності від імені керівництва Академії висловила подяку учасникам за участь у проєкті та наголосила  на важливій ролі даної роботи задля зближення умов освітніх сфер для оптимального розвитку дітей, їх соціальної адаптації.

Наталія Кравець, завідувач  науково-методичної лабораторії початкової освіти  зазначила що дотримання принципу  наступності  між дошкільною та початковою освітою створює сприятливі умови для повноцінного розвитку дитини та підготовки її до подальших етапів навчання. Такий підхід дозволяє забезпечити системність, послідовність та ефективність освітнього процесу.

Ірина Паламарчук, завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти зазначила, що науково-методичною лабораторією дошкільної освіти забезпечувався постійний методичний супровід проєкту, та наголосила  що тільки за умови поєднання зусиль обох сторін, перехід із закладу дошкільної освіти до початкової школи   стане успішним для дитини. Проєкт також вирішує проблему запровадження  системної просвітницької роботи з популяризації Нової української школи серед педагогічних працівників закладів дошкільної освіти  та батьків майбутніх першокласників,  їх ознайомлення з засадничими ідеями освітньої реформи.

Учасники проєкту поділилися своїм досвідом роботи та спостереженнями освітнього процесу, розкриваючи ключові аспекти, які сприяють успішному адаптаційному процесу для дошкільників.

Також відбулася  презентація  колективного методичного збірника  «Альманах ДО-НУШ: переваги та можливості». Авторами збірника стали всі учасники регіонального науково-методичний проєкту «ДО - НУШ» - «Дошкільна освіта – Нова українська школа». У збірнику висвітлено зміст науково-методичного супроводу питання наступності між дошкільною та початковою освітою. Описано регіональний досвід впровадження проєкту «ДО-НУШ», який спрямований на підтримку взаємодії між дошкільною та  початковою  ланками освіти в умовах впровадження концепції  Нової української школи. Представлені практичні матеріали з досвіду роботи з зазначеного питання. Альманах розрахований на фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти, викладачів закладів вищої, фахової передвищої освіти, здобувачів вищої освіти, керівників та вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.

Ми запрошуємо всіх зацікавлених взяти участь у продовженні впровадження ідей проєкту «ДО-НУШ» та поділитися своїм досвідом для створення сприятливого середовища для дитини під час переходу від дошкільної до початкової освіти.





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини