КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Семінар-нарада «Орієнтири діяльності ЗДО у 2023/2024 навчальному році»

25 серп. 2023
25 серпня 2022 року науково-методичною лабораторією дошкільної освіти проведено семінар-нараду за темою: «Орієнтири діяльності ЗДО у 2023/2024 навчальному році», для керівників ЗДО, спеціалістів відділів освіти ТГ, консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань дошкільної освіти, працівників закладів дошкільної освіти.

25 серпня 2023 року науково-методичною лабораторією дошкільної освіти проведено семінар-нараду за темою: «Орієнтири діяльності ЗДО у 2023/2024 навчальному році», у його роботі взяли участь 220 керівників ЗДО, спеціалістів відділів освіти ТГ,  консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань дошкільної освіти, працівників закладів дошкільної освіти.

До участі у семінарі була запрошена Ольга Рейпольська, доктор педагогічних наук, професор,  керівник  Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, яка розповіла про формування змісту сучасної дошкільної освіти. 

Також спікером семінару стала Наталія Піканова, директор «Мистер лідер глобал», доктор філософії у сфері спеціальної освіти, яка познайомила учасників з  Програмою освіти дітей раннього та дошкільного віку «Освіта і піклування» (Education & Care) та розкрила зміст інноваційної онлайн платформи з щоденним плануванням «Mr.Leader days» та надала практичні поради з її використання в освітньому процесі.

До привітань учасників приєдналася Любов Яковенко, спеціаліст із зв'язків з громадськістю видавництва «Ранок», дитяча письменниця, лауреат міжнародної літературної премії «Молода коронація слова»; лауреат відзнаки «Золоті письменники України», яка познайомила присутніх з новинками та хітами видавництва, зокрема їх можливості у формуванні освітніх компетентностей у дошкільнят з використанням авторських методик.

Продовжила роботу Ольга Трофименко, методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, з доповіддю щодо психосоціальної підтримки дітей дошкільного віку та їх благополуччя. Учасники підвищили  обізнаність щодо психосоціальну підтримку дітей дошкільного віку, отримали нові ідеї щодо того, як її забезпечити, а також яку роль у цьому відіграє педагог. Крім того, були надані конкретні рекомендації щодо створення сприятливого середовища для благополуччя дітей у закладах дошкільної освіти.

Ірина Паламарчук, завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти висвітлила актуальні виклики діяльності закладів дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році, забезпечення необхідних умов функціонування і розвитку системи дошкільної освіти, ознайомила з нормативно-правовою базою з підготовки закладів дошкільної освіти до роботи у 2023-2024 н.р.. Роз’яснені питання створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для всіх учасників освітнього процесу й підвищення якості освітньої діяльності закладів дошкільної освіти. Актуалізувала  зміст програмно-методичного забезпечення освітнього процесу в ЗДО  та надала практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.

За результатами роботи учасники систематизували знання про особливості  освітньої діяльності ЗДО в умовах воєнного стану, виклики у сфері дошкільної освіти в умовах війни та визначили діяльнісні способи їх подолання. Учасникам надані матеріали та методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти у 2023/2024  навчальному році.

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини