|
Семінар "ECERS -3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти"14 квіт. 2022
14 квітня 20212 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у дистанційному режимі організовано семінар «ECERS-3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» (для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти) .
14 квітня 20212 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у дистанційному режимі організовано семінар «ECERS-3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти». Захід має на меті надання науково-методичної допомоги працівникам ЗДО у підвищенні якості, визначення нових вимог до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти. Учасникам надано кейс з матеріалами за визначеною темою, корисні посилання та питання для самоперевірки. За результатами опрацювання матеріалів учасники можуть систематизувати знання про міжнародну практику в сфері якості дошкільної освіти, критерії якості дошкільної освіти, структуру та зміст шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірність і валідність шкали; процедуру дослідження за методикою ECERS-3. Паламарчук І.В., завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти також надала практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти з врахуванням вимог методики ECERS-3. Педагогічним працівникам було запропоновано самостійне опрацювання методики з метою визначення сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків в освітньому процесі свого закладу дошкільної освіти, використовуючи питання для самоперевірки.
Новини21 бер. 2024 Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» 6 бер. 2024 Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі 27 лют. 2024 Практичний інтенсив "Робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей" Всі новини |