КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Семінар "ECERS -3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти"

14 квіт. 2022
14 квітня 20212 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у дистанційному режимі організовано семінар «ECERS-3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» (для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти) .

14 квітня 20212 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у дистанційному режимі організовано семінар  «ECERS-3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти».

Захід має на меті надання науково-методичної допомоги працівникам ЗДО у підвищенні якості,  визначення нових вимог до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.

Учасникам надано кейс з матеріалами за визначеною темою, корисні посилання та питання для самоперевірки.

За результатами опрацювання матеріалів учасники можуть систематизувати знання про міжнародну практику в сфері якості дошкільної освіти,  критерії якості дошкільної освіти, структуру та зміст шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірність і валідність шкали; процедуру дослідження за методикою ECERS-3.

Паламарчук І.В., завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної  освіти також надала практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти з врахуванням вимог  методики ECERS-3. 

Педагогічним працівникам було запропоновано самостійне опрацювання методики з метою визначення сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків в освітньому процесі свого закладу дошкільної освіти, використовуючи питання для самоперевірки.





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини