КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Другий вебінар «Актуальні виклики для вихователів: робота з дітьми в умовах воєнного стану»

18 трав. 2022
18 травня 2022 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» в онлайн режимі продовжено роботу нетворкінг-клубу «Будуємо якісну дошкільну освіту». Продовжено серію вебінарів «Актуальні виклики для вихователів: робота з дітьми в умовах воєнного стану».

18 травня 2022 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» в онлайн режимі продовжено роботу   нетворкінг-клубу «Будуємо якісну дошкільну освіту». Загалом нетворкінг-клуб об’єднав 200 працівників дошкільної освіти.

Продовжено серію вебінарів «Актуальні виклики для вихователів: робота з дітьми в умовах воєнного стану».

Друга зустріч відбулася за темою: «Ознаки стресу у дітей раннього та дошкільного віку. Особливості організації освітнього процесу у післявоєнний час».    

Під час вебінару педагоги закладу дошкільної освіти ознайомились з ознаками стресу у дітей раннього та дошкільного віку. Учасники брали участь у дискусії, як ці знання використовувати під час психолого-педагогічного супроводу та підтримки дитини. Розглядались питання організації освітнього процесу у закладі освіти у післявоєнний час і особливості роботи з дітьми та батьками. В ході зустрічі педагоги ставили запитання та активно обговорювали надані рекомендації.

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини