|
Педагогічна майстерня "Інтеграційний підхід до побудови освітнього процесу в сучасному ЗДО"30 лист. 2018
29 та 30 листопада 2018 року відповідно до плану роботи КЗВО «ОАНОООР» проведено педагогічну майстерню для методистів Р(М) МК/ОТГ з питань дошкільної освіти за темою «Інтеграційний підхід до побудови освітнього процесу в сучасному закладі дошкільної освіти»
29 та 30 листопада 2018 року відповідно до плану роботи КЗВО «ОАНОООР» проведено педагогічну майстерню для методистів Р(М) МК/ОТГ з питань дошкільної освіти за темою «Інтеграційний підхід до побудови освітнього процесу в сучасному закладі дошкільної освіти» Методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Харченко В.В. провела ділову гру «Ранкова зустріч». Виступила Паламарчук І.В., завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, яка звернула увагу присутніх на дотримання ЗУ «Про дошкільну освіту» стосовно складання освітньої програми закладу та визначила основні напрями щодо забезпечення наступності в роботі закладу дошкільної освіти та Нової української школи. У сучасних умовах розвитку освіти в Україні виняткового значення набуває система науково-методичної роботи, головна мета якої не лише надання реальної допомоги педагогічним кадрам, але й активізація творчого потенціалу кожного вихователя. Практична частина розпочалася з використання прийомів здійснення інтеграційного підходу до побудови освітнього процесу в сучасному закладі дошкільної освіти; Харченко В.В. провела майстер-клас з використання LEGO-технології, як практичного інструменту для навчання дошкільників. У ході роботи проведено обговорення можливостей розвитку творчої ініціативи вихователя, формування готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку. Паламарчук І.В., разом із слухачами підвели підсумки роботи, де визначили що використовуючи інтегрований підхід у навчанні дошкільників можна сприяти підвищенню якості освітнього процесу.
Новини24 жовт. 2024 Застосування технології штучного інтелекту в освітньому процесі початкової школи 11 жовт. 2024 Майстерність як вимір професійної зрілості педагога 28 вер. 2024 Презентація Міжнародного проєкту гранту Erasmus+KA220-SCH "Ready4Sсhool Всі новини |