КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





СЕМІНАР «НАВІГАТОР ПО ПЕДАГОГІЧНОМУ ПАРКУ: ТЕХНОЛОГІЇ – ВЗАЄМОДІЯ – НАТХНЕННЯ – РЕЗУЛЬТАТ»

26 січ. 2022
20 січня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» проходив семінар «Навігатор по Педагогічному парку: технології – взаємодія – натхнення – результат».

Учасниками заходу стали О.М. Левчишена, проректор з науково-педагогічної та методичної діяльності академії, котра привітала присутніх та визначила цілі зустрічі, викладачі закладів вищої освіти- партнерів академії (Ізмїльський державний гуманітарний університет, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського), завідувачі кафедр КЗВО «ОАНОООР» та методисти кафедри дошкільної і початкової освіти.

Завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти О.В. Кузнєцова в ході міні-лекції «Педагогічний парк як інноваційна інфраструктура»  звернула увагу присутніх на те, що у світовому просторі набувають поширення інноваційні екосистеми і одним зі складників інноваційної екосистеми є інноваційна інфраструктура, яка являє собою сукупність взаємопов'язаних та взаємодіючих організацій, систем, необхідних і достатніх для ефективного здійснення інноваційної діяльності та реалізації нововведень. Однією із таких інфракструктур є «Педагогічний парк».

Під час зустрічі було презентовано «Модель Педагогічного парку Одещини», а також запропоновано роботу в групах з метою обговорення та внесення пропозицій до проєкту Дорожньої карти проєкту.

Підсумком зустрічі стала рефлексія учасників щодо змісту роботи, а також визначення подальших кроків.

 

 

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини