КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів до

20 січ. 2021
З 11.01.2021 по 16.01.2021 року науково-методичною лабораторією дошкіотної освіти проведено моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти».

З 11.01.2021 по 16.01.2021 року науково-методичною лабораторією дошкіотної освіти проведено моніторинг якості освітнього процесу «Особливості неперервного професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти». Участь у моніторингу прийняло 924 респонденти.

Під час проведеного моніторингу вивчено запити, потреби та цілі працівників закладів дошкільної освіти у сфері професійного розвитку та з’ясовані оптимальні  шляхи їх забезпечення. На основі отриманих даних проаналізовано види та форми підвищення кваліфікації, які користуються найбільшим попитом у вихователів ЗДО. Визначено особливості мотивації вихователів до безперервного розвитку, перешкоди та можливості у постійному вдосконаленні професійної майстерності. Встановлено особливості:

- усвідомлення своєї ролі як педагога дошкільної освіти, а також системи цінностей, мети і завдань професійної діяльності вихователя;

- аналізу динаміки та результатів власної професійної діяльності щодо реалізації цілей і завдань закладу освіти;

- визначення сильних і слабких сторін власної педагогічної діяльності;

- самооцінювання результатів застосування засобів педагогічного впливу із забезпечення якості навчання, виховання й розвитку дітей дошкільного віку;

- усвідомлення потреби в саморозвитку з метою набуття додаткових професійних компетентностей;

- планування заходів для досягнення цілей щодо власного професійного розвитку;

- готовності брати участь у роботі творчих груп, методичних об'єднань;

- використання / поширення інновацій у педагогічній науці та практиці, перспективного педагогічного досвіду;

- уваги до власного фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я.

 





Новини


21 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
21 березня 2024 відбулося перше засідання педагогічної студії «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» для керівників, вихователів-методистів ЗДО, консультантів ЦПРПП за темою «Розвивальне освітнє середовище закладу дошкільної освіти».

6 бер. 2024
Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі
06 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA»». Учасниками заходу стали 80 вихователів, вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

27 лют. 2024
Практичний інтенсив "Робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей"
27 лютого 2024 року пройшов практичний інтенсив для педагогів закладів дошкільної освіти. Темою зустрічі стала робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей.

Всі новини