|
Сесія з професійного розвитку супервізорів (педагоги-супервізори для вчителів початкових класів)13 жовт. 2021
13 жовтня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» у режимі online пройшло підсумкове засідання сесії з професійного розвитку супервізорів (педагоги-супервізори для вчителів початкових класів).
У заході брали участь педагоги – тренери, методисти центрів професійного розвитку, вчителі початкової школи, які проходили навчання впродовж двох років під час тренінгу та ряду сесій з професійного розвитку. Завідувачка науково-методичної лабораторії початкової освіти Кравець Н.Ю. акцентувала увагу присутніх на організації і проведенні супервізії, зазначивши її особливості та відмінності від консультації та процесу наставництва. Під час практикуму завідувачка кафедри дошкільної і початкової освіти Кузнєцова О.В. запропонувала присутнім розглянути поняття ідентичності, що припускає усвідомлену увагу до питання «Хто Я?», та визначити головне в своїй роботі з позиції кожної визначеної ідентичності. З метою осмислення педагогами своєї професійної ідентичності як однієї з важливих опор в житті було запропоновано обговорити у парах та презентувати своє бачення на загальному колі. Підсумком обговорення стало усвідомлення педагогами зародження молодої ідентичності в своїй професійній діяльності, а саме супервізора. Також важливим моментом зустрічі була робота над з’ясуванням поняття «ментальна модель». Так, педагоги, працюючи в парах, мали можливість поміркувати та обговорити свої ментальні моделі й умови, які сприяли формуванню кожної з них, а у загальному колі подискутувати про важливість розуміння ментальних моделей інших як одного із основних умінь в роботі супервізора. Завершилася сесія зворотним зв’язком учасників, під час якого були висловлені позитивні враження від участі у сесіях професійного розвитку та відмічений значний вплив цього навчання на професійний розвиток в умовах нових вимог до професійних компетентностей педагогів та освітніх управлінців.
Новини21 бер. 2024 Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» 6 бер. 2024 Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі 27 лют. 2024 Практичний інтенсив "Робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей" Всі новини |