КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ. НЕТВОРКІНГ-КЛУБ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «БУДУЄМО ЯКІСНУ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ»

20 квіт. 2021
20 квітня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online відбулася чергова зустріч нетворкінг-клубу для працівників дошкільної освіти «Будуємо якісну дошкільну освіту». Зустріч була проведена у форматі педагогічної майстерні за темою «Якісна дошкільна освіта в контексті цифровізації».

У роботі нетворкінг-клубу  взяли участь 130 осіб  (2 групи) – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку, які опікуються дошкільною освітою; директори, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

 Про основні шляхи впровадження  STREAM – освіти в закладах дошкільної освіти учасників ознайомив Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти. Було практично продемонстровано, як під час занять із застосуванням цієї технології у дітей формується критичне, продуктивне мислення, демонструється краса інженерних рішень, використовуються набуті знання на практиці, застосовуючи компетентнісний  підхід.

Паламарчук І.В., завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти,  розповіла про те, як створити дидактичний матеріал, який відповідає інтересам та запитам дітей за допомогою простих цифрових інструментів. Учасники мали змогу практично відпрацювати навички роботи з Learningapps – сервісом для створення інтерактивних завдань.

Учасники педагогічної майстерні познайомились з платформою  НУМО - помічником у спілкуванні з дитиною, де зібрано корисні підказки, цікаві вправи й ігри. Цей ресурс  запустили Міністерство освіти і науки України та Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Мета сервісу – надати вихователям і батькам інструменти для розвитку в дітей віком 3-6 років.

Трофименко О.А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, навчила учасників педагогічної майстерні практичному використанню Jamboard – цифрової віртуальної дошки, як інструменту в роботі вихователя, для створення інтерактивних завдань, ігор, для урізноманітнення освітнього процесу, організації роботи з батьками (інтерактивні форми взаємодії, голосування, збір інформації), для методичної роботи у закладі дошкільної освіти (наприклад, створення проєктів закладу).

Проведена робота сприяє мотивації к застосуванню запропонованих інструментів, поглибленні знань педагогів та формуванню потреб щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.

 

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини