КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





ТРЕНІНГ “ЕФЕКТИВНІ ПРАКТИКИ НУШ ДЛЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ” ДЛЯ УЧАСНИКІВ РЕГІОНАЛЬНОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ПРОЄКТУ «ДО-НУШ»

11 бер. 2021
11 березня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено тренінг “Ефективні практики НУШ для дошкільної освіти”.

Модератор заходу Паламарчук І.В., завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти. Участь у заході взяли координатори регіонального науково-методичного проєкту «ДО-НУШ».

Учасники розповіли про власний досвід, якого вони набули в рамках проєкту та представили спільні візитівки своєї команди «ДО_НУШ».

Тренери НУШ поділилися знаннями про основні новації, що запроваджуються в початковій освіті. Григоращенко С.В., вчитель початкових класів Одеського ліцею № 9, познайомила з особливостями  проведення ранкових зустрічей у Новій українській школі, особливу увагу звернувши на структуру ранкової зустрічі, її організацію та створення емоційного мікроклімату. Баландіна І.В., вчитель початкових класів Одеського НВК №13, розкрила сутність методу "Входження в картину" як засобу розвитку образного та творчого мислення дитини.

Кравець Н.Ю., завідувач науково-методичної лабораторії початкової освіти, акцентувала увагу на спільних та відмінних рисах організації обговорюваних видів діяльності й підкреслила важливість дотримання принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

Учасники проєкту відмітили, що захід має практичне спрямування та дає змогу провести спільну роботу за матеріалами тренінгу у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. 

 

 

 

 

 

 

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини