КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Практичний інтенсив «Інструменти розвитку інноваційної компетентності»

23 лют. 2024
23 лютого для вчителів початкової школи стартували практичні інтенсиви «Ресурси, стратегії, практики». Впродовж зустрічі учасникам було запропоновано тему для обговорення «Інструменти розвитку інноваційної компетентності». Інноваційна компетентність вчителя початкової школи включає розвинену навичку тайм-менеджменту, яка характеризується такими ознаками: усвідомлення часу, структурування часового ресурсу в професійній діяльності що сприяє емоційній стабільності, стресовитривалості та можливості професійної й особистої самореалізації.

Під час практичного інтенсивну учасники розглянули основні критерії тайм-менеджменту : цілепокладання і планування, розстановка пріоритетів та методи організації ефективної роботи й відпочинку. Практично мали можливість створити свою піраміду успіху, повправлятися у розстановці пріоритетів заповнюючи «Матрицю Ейзенхауера», визначитися з «пожирачами часу» та віднайти способи їх подолання. Завідувачкою науково-методичної лабораторії початкової освіти Наталією Кравець, надано рекомендації щодо дотримання правил тайм-менеджменту у досягненні поставлених цілей. Завершився практичний інтенсив вправою «Підсумки робочого дня за методом Л.Зайверта».





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини