КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





ЛІТНЯ ШКОЛА «НУШ 2023/2024: МАРШРУТИ ЗМІН»

30 серп. 2023
З 28 по 30 серпня для вчителів початкової школи, які в 2023/2024 навчальному році будуть працювати в 1 класі, працювала літня школа «НУШ 2023/2024: маршрути змін»

Метою діяльності літньої школи було сприяння саморозвитку та самовдосконалення вчителів у здатності до здійснення інноваційної діяльності.

На початку роботи завідувач науково-методичної лабораторії Наталія Кравець запропонувала учасникам долучитися до приготування магічного зілля з метою мотиваційного та емоційного налаштування та для успішного навчання впродовж всієї роботи літньої школи, погодження правил спільно дії й знайомства з програмою заходу.

Перший день літньої школи. Спікерами першого дня були Оксана Кузнєцова, кандидат психологічних наук, доцент, проректор з науково-гуманітарної діяльності КЗВО «ОАНОООР», яка ґрунтовно розкрила тему «Травмопедагогічний підхід на уроці в початковій школі»; Ірина Штегеран, методист ООРЦПО академії, поділилася досвідом роботи зі створення умов для навчання дитини з ООП на засадах партнерської взаємодії; Ангеліна Лєскова, старший викладач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти академії, розповіла про психологічні аспекти адаптації першокласників до школи в умовах військового стану.

Зацікавила учасників школи вчитель початкової школи Шабівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Тетяна Гуркіна, розкривши тему «Досліди поряд з нами. Перші кроки до великої науки». Завершився перший день рефлексією «Колір мого настрою».

Другий день літньої школи. Цей день був насичений, цікавий і незабутній завдячуючи вчителям-практикам: Олені Караман, вчительці вчительці початкової школи опорного закладу освіти «Раухівський ліцей», яка поділилася досвідом роботи на уроках з солоним тістом; Ірині Русавській, яка дивувала створенням навчального контенту за допомогою цифрових інструментів; Ірині Баландіній, вчительці Одеського ліцею № 13 за практичне розкриття теми «Ключові елементи формувального оцінювання як засоби мотивації до навчання учнів». Цікавою, пізнавальною та мотивуючою була інформація Олени Черевичної – тренерки The LEGO Foundation з теми «Діяльнісний підхід як ДНК Нової української школи. Завершився день рефлексією «Мелодія моєї творчості».

Третій день літньої школи. Розпочався день з виступу вчительки початкової школи Одеського ліцею № 72 – Наталії Кузьмінської, яка запропонувала учасникам здійснити подорож з інструментами нейромережі та розкрила секрети використання її на уроках у першому класі.

Важливим моментом літньої школи стали гостьові лекції авторів та співавторів навчальних посібників та підручників для першого класу: Олени Іщенко, керівника авторських колективів підручників для 1-4 класів «Українська мова та читання» і «Я досліджую світ» видавництва «Літера ЛТД»,тема «Інтегрований підхід до навчання української мови та читання і курсу «Я досліджую світ»; Оксани Ларіної, співавтора навчального посібника «Математика. 1 клас», автора зошитів із математики та посібників для початкової школи видавництва «Літера ЛТД», тема «Диференційований підхід на уроках математики: як дібрати «ключик» успіху до кожного учня»; Оксани Вашуленко, наукової співробітниці відділу початкової освіти імені  О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, авторки підручників і навчальних посібників, тема «Освітні втрати молодших школярів з читання: вимірювання і компенсація», Ольги Коршунової, провідної наукової спеціалістки відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, вчительки інформатики, авторка МНП та навчальних посібників, тема «STEM-освіта на уроках інформатики в початковій школі»; Любові Яковенко, спеціаліста зі зав’язків із громадськістю видавництва «Ранок» з темою «Сучасні технології з використанням проєкту «Навчання без меж» на платформі IZZI» для найменших школярів».

Завершилася робота літньої школи рефлексією «Сходинки мого зростання» на наданням зворотного зв’язку, побажаннями миру, натхнення і творчості й подальшої партнерської взаємодії.





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини