КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Нарада керівників регіональних закладів післядипломної педагогічної освіти

1 лип. 2022
01 липня 2022 року відбулась нарада керівників регіональних закладів післядипломної педагогічної освіти за участю заступника Міністра освіти і науки України Віри Рогової з питань підготовки до реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти у новому навчальному році в умовах реформування освіти (5-6 класи ЗЗСО).

01 липня 2022 року відбулась нарада керівників регіональних закладів післядипломної педагогічної освіти за участю заступника Міністра освіти і науки України Віри Рогової з питань підготовки до реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти у новому навчальному році в умовах реформування освіти (5-6 класи ЗЗСО).

На нараді розглядались питання підготовки до нового 2022-2023 навчального року, підвищення кваліфікації вчителів як важливої складової реалізації освітньої реформи. В межах висвітлення успішних вітчизняних практик підготовки педагогів до роботи в умовах Нової української школи було представлено досвід Одеської академії неперервної освіти з розбудови інноваційної екосистеми впровадження діяльнісного підходу у закладах освіти Одеської області.

Кузнєцова О.В., завідувачка кафедри дошкільної і початкової освіти, розкрила основні етапи роботи, здійсненої в регіоні у вказаному напрямі з 2018 по 2022 роки, завдяки співпраці з The LEGO Foundation. Зокрема, було вказано, що в Одеській академії неперервної освіти постійно відбувалось впровадження спецкурсу «Навчання через гру» на курсах підвищення кваліфікації вчителів початкових класів та вихователів закладів дошкільної освіти; здійснювалась широка популяризація ідей і практик діяльнісного підходу в освіті під час різноманітних науково-методичних та науково-практичних заходів.

Вагомим внеском у розбудову механізмів екосистемного розвитку освіти в регіоні стала співпраця академії з педагогічними коледжами Одеської області в межах експерименту всеукраїнського рівня «Навчально-методичне забезпечення підготовки вчителів в умовах реформування освітньої галузі у 2017-2022 рока». Її частиною стала участь КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж» у пілотуванні впровадження спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» для студентів ІV курсу ще з 2018 року, згодом до цієї роботи приєднались і успішно реалізовували КЗ «Одеський педагогічний фаховий коледж», КЗ «Білгород-Дністровський педагогічний коледж». Продовженням процесу стало налагодження професійних зв’язків та співпраці між академією й іншими закладами вищої освіти, які здійснюють підготовку педагогічних кадрів в сфері дошкільної і початкової освіти в Одеському регіоні - ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського», Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Такий крок став початком більш тісної взаємодії закладів педагогічної освіти Одеського регіону, що сьогодні надає можливість реалізувати екосистемний підхід у впровадженні ігрового та діяльнісного навчання в межах регіонального проєкту «Педагогічний парк Одещини».

Вагомим чинником успішного розвитку проєкту є той факт, що в області працює значна кількість закладів дошкільної освіти за програмами, запропонованими The LEGO Foundation, а також напрацьований значний досвід взаємодії з тими закладами загальної середньої освіти, які пілотують нові Державні стандарти. Насьогодні академія активно працює над забезпеченням наступності початкової і базової освіти у впровадженні діяльнісного підходу. Тож є багатий досвід, значні здобутки і перспективи!





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини