КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





Семінар "ECERS -3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти"

10 трав. 2022
10 травня 2022 року проведено семінар «ECERS-3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» для працівників кафедри дошкільної і початкової освіти.

10 травня 2022 року проведено семінар  «ECERS-3: європейська рамка оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» для працівників кафедри дошкільної і початкової освіти.

Захід мав на меті ознайомлення учасників з міжнародним інструментом оцінювання якості освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.

Науково-педагогічні працівники, викладачі кафедри можуть використовувати параметри методики ECERS-3 як один з показників визначення якості в роботі з дошкільниками. Це допоможе будувати освітній процес на курсах підвищення кваліфікації з працівниками ЗДО, застосовуючи сучасні актуальні вимоги щодо  розбудови дошкільної освіти.  

Викладачі ознайомились з міжнародною практикою в сфері якості дошкільної освіти,  критеріями якості дошкільної освіти, структурою та змістом шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірністю і валідністю шкали; процедурою проведення дослідження за методикою ECERS-3.

Паламарчук І.В., завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної  освіти також  ознайомила присутніх з проведеною роботою науково-методичної лабораторії дошкільної освіти за відповідною тематикою.





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини