КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





МАЙСТЕР-КЛАС ВІД НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА АКАДЕМІЇ «ТЕЗИ ДОПОВІДІ: ЛАЙФХАКИ ДЛЯ МАЙСТЕРНОСТІ»

16 лют. 2022
Відповідно до плану роботи Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 15 лютого в онлайн-форматі був проведений майстер клас «Тези доповіді: лайфхаки для майстерності».

Тема майстер-класу є актуальною як для магістрантів, так і для аспірантів, тому вони активно долучилися до заходу і мали можливість з різних ракурсів поглянути на процес підготовки, написання та подання тез.

На початку заходу з вітальним словом до здобувачів освіти звернулася Вікторія Ягоднікова, проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності, доктор педагогічних наук, професор, яка наголосила на цінності практики навчання навзаєм та навчання через досвід в освітній та науковій діяльності.

Під час майстер-класу спікери ознайомили з низкою рекомендацій, які можуть зробити процес написання тез наукової доповіді більш продуктивним, а його результат більш якісним. Так, Наталія Кравець, здобувачка наукового ступеня доктора філософії в галузі освіти за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки" (поза аспірантурою), надала конструктивні поради щодо алгоритму роботи над змістом та структурою тез, а також наголосила увагу на особистісних ресурсах й познайомила з технікою вільного письма.

Катерина Торкіна, магістр освітніх та педагогічних наук, випускниця академії, звертаючи увагу на зв’язках тез доповіді та кваліфікаційної роботи,  поділилася досвідом вибору теми тез та послідовністю її розкриття у змісті наукової розвідки.

Світлана Воронова, старший викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, завідувач науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики, кандидат педагогічних наук, практично продемонструвала алгоритм використання текстових виносок для створення списку використаних джерел і окреслила ключові аспекти використання програм перевірки тексту на плагіат задля дотримання принципу академічної доброчесності.

Ірина Паламарчук, завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти кафедри дошкільної та початкової освіти, підготувала рекомендації щодо написання та подання тез з позиції члена організаційного комітету науково-практичних конференцій, зосередивши увагу на змістових, стилістичних, технічних та організаційних негараздах, які їй доводилося пропрацьовувати з авторами тез, перед тим, як вони були включені до збірника.

Марія Гриньова, голова Наукового товариства академії, здобувачка наукового ступеня доктора філософії в галузі освіти за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки" (поза аспірантурою),  провела чергову експрес-екскурсію сторінкою Наукового товариства на сайті академії, закцентувавши увагу на інформації щодо можливостей участі у всеукраїнських та міжнародних конферецніях.

По завершенню заходу Інна Балашенко, завідувач наукового відділу академії, кандидат філософських наук, доцент, відмітила практикоорієнтованість заходу та окреслила найближчі напрямки співпраці наукового відділу та наукового товариства, одним із яких є ІІ Науково-практична онлайн-конференція для здобувачів вищої освіти та молодих вчених «Актуальні проблеми педагогічної освіти в ХХІ столітті».

 Детальніше про конференцію за посиланням: https://ooiuv.odessaedu.net/uk/news-1491-9324/

 





Новини


19 квіт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (педагогічні, науковопедагогічні працівники закладів освіти. Початкова освіта)
19 квітня 2024 року відбулася третя зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Проблемне навчання математики за НМК Світлани Скворцової і Оксани Онопрієнко: дидактико-методичні аспекти». Основним питанням для обговорення на заході було «Навчальні дослідження з використанням віртуальних лабораторій, зокрема PFET Colorado».

27 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

22 бер. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Початкова школа
22 березня 2024 року відбулася чергова зустріч вчителів початкової школи на дискусійному просторі за темою: «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи. Плануємо інтегрований день». Основною метою заходу було обговорення принципів планування інтегрованого дня та визначення основних кроків його розроблення.

Всі новини