КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ





ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ. НЕТВОРКІНГ-КЛУБ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «БУДУЄМО ЯКІСНУ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ»

8 груд. 2021
08 грудня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online пройшло засідання нетворкінг-клубу для працівників дошкільної освіти «Будуємо якісну дошкільну освіту».

Зустріч нетворкінг-клубу організована за темою «Орієнтири формувального оцінювання: від ЗДО до НУШ». У заході взяли участь 48 педагогів.

В ході роботи учасники практично познайомились зі структурою, основними компонентами та технологією впровадження формувального оцінювання як стратегії підвищення рівня навчальних досягнень, яка є важливим елементом НУШ і водночас цікавою формою роботи з дошкільниками. Педагоги отримали алгоритм оцінювання, яке мотивує дітей вчитися.

 

 



 

 

 





Новини


21 бер. 2024
Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
21 березня 2024 відбулося перше засідання педагогічної студії «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» для керівників, вихователів-методистів ЗДО, консультантів ЦПРПП за темою «Розвивальне освітнє середовище закладу дошкільної освіти».

6 бер. 2024
Практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі
06 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив «Педагогічна підтримка для дітей з РАС: наступність дошкільної і початкової освіти в рамках міжнародного проєкту гранту Erasmus+ «Ready4Sсhool: Готовність до навчання у школі дошкільників за програмою ABA»». Учасниками заходу стали 80 вихователів, вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

27 лют. 2024
Практичний інтенсив "Робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей"
27 лютого 2024 року пройшов практичний інтенсив для педагогів закладів дошкільної освіти. Темою зустрічі стала робота з дітьми з особливими освітніми потребами та використання ігрових практик підтримки благополуччя дітей.

Всі новини